• 0

Hoe heten stapelbare, 1 meter lange manden met de lange kant gedeeltelijk open?

Hallo,

Ik ben op zoek naar manden van een meter lang die je kunt stapelen en waarbij de lange kant gedeeltelijk open is.

Ik heb gezocht bij verschillende groothandels en ik heb ze gebeld, maar ze weten neit wat ik bedoel.

Weet iemand wat ik bedoel? En ook hoe dat dan heet.

Het lijkt op een een kooipallet.

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

• 0

Excuses, bedankt voor de aanpassingen.

Ik heb het inmiddels gevonden. De mensen bij overtoom en blok weten gewoon niet wat ze verkopen.

De naam bij een andere groothandel was stapelbare draadmand

• 0

mag ik vragen welke groothandel het is? Ik ben op zoek naar allerlei soorten kratten / bakjes, ben wel nieuwsgierig wat voor artikelen de groothandel nog meer heeft. alvast bedankt!

• 0

Google even op 'stapelbare draadmand' zolang TS niet reageert :P

Groet,

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

• 0

deze bedoel je toch?

ik weet uit mijn tijd bij Kruidvat dat ze bij een verbouwing meestal in de kliko verdwenen omdat ze soms wat roestplekjes hadden, wellicht dat ze ook tweedehands bij een opkoper te krijgen zijn voor weinig? ;)

"zoek het maar uit"

• 0

ik was inderdaad op zoek naar dat soort. Nieuw zijn ze ongeveer 25 euro en tweedehands de helft.

edit 1: Krijg wel ineens twijfels. Ik wil ze volgooien met kabels, maar zit nu te twijfelen of ze dat wel volhouden.

Edit 2:

Misschien is dit toch de beste oplossing: gitterbox

Maar die zijn wel meteen een stuk duurder.

• 0

dat ligt eraan hoeveel gewicht je erin wil gooien, ze zijn behoorlijk robuust en tot 4 a 5 hoog ook goed stabiel.

ik had er eens 4 op elkaar, allen gevuld met die metalen tussenschotten die erbij horen en dat ging prima. ;D

"zoek het maar uit"

• 0

Sorry heb je het over de draadmanden of over de magazijnbakken?

Ik ga ze gebruiken om kabels in op te bergen.

Krachtstroomkabels gaat hem zowiezo niet worden, maar ik twijfel zelfs over de stroomkabels.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar