• 0

Wat vinden jullie van deze administratieve portals ?

Omschrijving van je concept:

Allerbeste forumleden, ik hoop dat ik hier met deze vraag goed zit , wil niet spammen natuurlijk.

 

Wie wil er eens kijken naar het idee dat ik in de lucht heb, toegangspoorten naar boekhoudkantoren.

Ik wil bijdragen aan het sturen van klanten naar deze kantoren.

 

Het gaat om :

 

Voor Nederland:

boekhoudervinden.nl

boekhoudkantoren.info

boekhouders.info

 

Voor Belgie:

boekhoudkantoren.be

accountantskantoren.be

 

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Vindbaar gemaakt voor de zoekmachines en vele subpagina's in de lucht die hier naar toe verwijzen.

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De juiste klant voor het juiste kantoor.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Kantoren betalen een bijdrage voor een link.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Hoe is de overzichtelijkheid voor een kantorenzoeker.

Gaat dit werken? Ikzelf denk van wel want boekhoudkantoren.info werkt al spontaan enige jaren.

 

 

-Heiwegen Promoting : administratief- & technisch gerelateerde portals.

-B.O.R.Heiwegen : bouw- onderhoud- en renovatiewerken.

-Kleinklusje : bouwtechnische werkjes met een kop en een staart.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Eerlijk gezegd wordt ik er niet heel erg warm van. Als ik op zoek was naar een boekhouder en ik kwam op een dergelijke site, dan zou ik gelijk wegklikken. Vooral omdat de layout naar mijn idee erg onoverzichtelijk is. Het oogt erg cheap wat geen vertrouwde indruk geeft.

 

Als ik er vervolgens als eventuele zakelijke klant naar kijk mis ik ook het een en ander. Waar kan ik bijvoorbeeld terecht mocht ik op je site willen adverteren/vermeld worden? Waar staat wat meer informatie over diegene die achter de site zit? Wat zijn de kosten? etc. etc.

Link naar reactie
  • 1

Hallo Robert,

 

Dankjewel voor je bericht hierover.

Ik lees dit gretig en kauw erop.

 

volgt..

-Heiwegen Promoting : administratief- & technisch gerelateerde portals.

-B.O.R.Heiwegen : bouw- onderhoud- en renovatiewerken.

-Kleinklusje : bouwtechnische werkjes met een kop en een staart.

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Hier komt mijn mening ik vind de website niet overzichtelijk en zal hem dus meteen weg klikken zorg er voor dat je een mooie vormgeving hebt wat de mensen verder laat kijken..Verders is de informatie ook heel onduidelijk dus wie er achter de site zit etc..

 

Even een paar tips;

 

- Een betere vormgeving voor de website

- Zorg voor een soort zoek box voor het zoeken van bedrijven die op je site staan.

- Meer informatie over de website...soort over ons.

- Een vraag en antwoord pagina is ook wel handig voor bezoekers.

- Contact pagina

 

Nog een tip kijk is bij je concurrenten daar kun je meestal ook wat ideeën op doen die je nog in je website kunt verwerken.

 

Verders wens ik je nog veel succes ;)

 

Met vriendelijke groet,

 

Nick van Beers

Link naar reactie
  • 0

Hallo Nick en Robbert,

 

Fijn dat jullie reageerden hierop.

Heb daarop e.e.a. weer aangepast.

 

Ook wat meer info nagelaten etc.

 

Als jullie trouwens ergens vragen over hebben op ander gebied, laat gerust weten.

 

-Heiwegen Promoting : administratief- & technisch gerelateerde portals.

-B.O.R.Heiwegen : bouw- onderhoud- en renovatiewerken.

-Kleinklusje : bouwtechnische werkjes met een kop en een staart.

Link naar reactie
  • 0

Omschrijving van je concept:

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Vindbaar gemaakt voor de zoekmachines en vele subpagina's in de lucht die hier naar toe verwijzen.

 

 

Dit kom ik niet tegen op je website, ofwel wat is voor mij als administratiekantoor de meerwaarde t.o.v. de tig portals die er al zijn, en bijna over elkaar heen rollen.

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De juiste klant voor het juiste kantoor.

 

 

 

Hoe wil je dat bereiken, wat is de samenstelling van je bezoekers, en hoe weet je dat de bezoeker het juiste kantoor vindt, met "maar" 5 links per provincie?

 

 

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Kantoren betalen een bijdrage voor een link.

 

 

 

Er zijn al een paar berichten geplaatst over de layout van de website, ik zou als administratiekantoor niet getriggerd worden voor deze site te betalen.

 

 

ook niet omdat bezoekersaantallen niet bekend zijn.

 

Als bezoeker zou ik meteen wegklikken, omdat ik op geen manier gevangen wordt.

 

Wat ik persoonlijk storend vindt is dat bij iedere klik een nieuw venster wordt geopend.

 

groet

erik

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vraag me toch af of je doelstelling daadwerkelijk is om feedback te krijgen of om leads te genereren. Ik heb inmiddels al SPAM van je ontvangen omdat je mijn website via HL had gevonden. Niet zo netjes. ::)

Over je sites dan.. Ik kan nergens zien hoeveel bezoekers jouw sites heeft gehad. Voor een adverteerder errug belangrijk.

 

Marije

Marije Miggiels

ZaakM, Zelfstandig Administratie Advies Kantoor Miggiels te Den Bosch

Uw bedrijfsmatige administratie goed geregeld!

http://www.zaakm.nl

Link naar reactie
  • 1

Erik, dankjewel voor je aanvullingen en natuurlijk ook de anderen.

Ik maak uiteraard een mix van de feedback , er zitten best bruikbare opmerkingen tussen.

Het is zo dat ik deze sites wat wil verbeteren, prettiger maken voor bezoekers die hier opkomen.

De boekhouders zelf die komen zich redelijk spontaan aanmelden heb ik het idee, dus op de 1 of andere manier

zien zij dat wel zitten. Ik denk verder na over de exploitatie van deze portals, ikzelf ben geen designer.

Dat deze blijven bestaan dat staat wel vast. er is voldoende animo voor.

 

Marije, jij ook bedankt voor je reactie. Ik begrijp alleen niet zo goed waar je zo bozig over bent, ik kan vrij eenvoudig je site laten bovenkomen in de zoekmachines, liet je dat weten omdat ik toevallig je site adm.site zag op HL. Ik versta onder spammen iets anders maar goed, ik heb mezelf ook niet gemaakt. Waarom laat je publiekelijk weten dat je vind dat ik je spam? ;) Ik begrijp verder je vraag niet over de doelstelling feedback en het genereren van leads en dan met name de twijfel hierover. Tot slot : bezoekersaantallen, die zijn bekend en zal ook zichtbaar gemaakt worden, denk aan 5 tot 20 / dag. Tot zover weer even.

-Heiwegen Promoting : administratief- & technisch gerelateerde portals.

-B.O.R.Heiwegen : bouw- onderhoud- en renovatiewerken.

-Kleinklusje : bouwtechnische werkjes met een kop en een staart.

Link naar reactie
  • 0

Marije, jij ook bedankt voor je reactie. Ik begrijp alleen niet zo goed waar je zo bozig over bent, ik kan vrij eenvoudig je site laten bovenkomen in de zoekmachines, liet je dat weten omdat ik toevallig je site adm.site zag op HL. Ik versta onder spammen iets anders maar goed, ik heb mezelf ook niet gemaakt. Waarom laat je publiekelijk weten dat je vind dat ik je spam? ;) Ik begrijp verder je vraag niet over de doelstelling feedback en het genereren van leads en dan met name de twijfel hierover. Tot slot : bezoekersaantallen, die zijn bekend en zal ook zichtbaar gemaakt worden, denk aan 5 tot 20 / dag. Tot zover weer even.

Bozig valt wel mee. Je e-mail was duidelijk een verkapte poging om mij links op jouw portals te laten plaatsen. In eerste instantie stelde ik de tip op prijs, maar toen zag ik dat ze in jouw eigen beheer zijn. Ongevraagde reclame via e-mail = spam. Dit is dus ook gewoon SPAM. Gezien je reactie ga ik er nu maar van uit dat je goede bedoelingen had, dus wat mij betreft: zand erover.

Ik vraag me trouwens af of ik echt een hogere ranking krijg door links naar mijn site op jouw portals te plaatsen, daar ben ik nog niet van overtuigd. Overigens gaat het al best goed met mijn ranking en als de tweede versie van mijn site in de lucht gaat, zal dat alleen nog maar beter gaan.

 

gr, Marije

Marije Miggiels

ZaakM, Zelfstandig Administratie Advies Kantoor Miggiels te Den Bosch

Uw bedrijfsmatige administratie goed geregeld!

http://www.zaakm.nl

Link naar reactie
  • 0

Wat is de toegevoegde waarde van je site t.o.v. Telefoongids / Gouden Gids, etc.?

 

Je hebt twee doelgroepen: gebruikers (mensen die op zoek zijn naar een administratiekantoor) en adverteerders (administratiekantoren).

 

Gebruiker

Waarom zou ik als ik op zoek ben naar een administratiekantoor via jouw site gaan zoeken i.p.v. bovengenoemde media of Google? Ik zie de toegevoegde waarde er niet in. Je slogan is "Klik rechtstreeks door naar een betrokken boekhoudkantoor!". Hoe weet ik als gebruiker dat het kantoor inderdaad "betrokken" is? Ik zie alleen een rijtje links dat niets over de kwaliteit van de kantoren zegt.

 

Adverteerder

Als de toegevoegde waarde er niet is voor de gebruiker... dan is er dus ook geen toegevoegde waarde voor het administratiekantoor zelf. En als er geen toegevoegde waarde is voor het administratiekantoor, dan gaat dat ook niet betalen voor een advertentie bij jou.

 

 

Het komt op mij over als een wel érg gemakkelijke manier om geld te verdienen: ik neem een leuke domeinnaam en ik ga er linkjes op verkopen...

 

Mijn advies luidt dan ook: bedenk hoe je toegevoegde waarde gaat creëren voor beide bovengenoemde doelgroepen!

Arjan Vos Business Solutions - Haal winst uit uw administratie!

 

(En financieel directeur bij een internationale groothandel in sportartikelen, ik reageer ook vanuit dat perspectief als "ik"/"wij")

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.