• 0

Aanschaf tbv hoofdzakelijk prive-gebruik op de zaak?

beste forumbezoeker,

 

Vroeg me af welke spullen allemaal op de zaak gezet mogen worden. Waar ligt de grens en hoe wordt deze grens bepaald?

 

Ik heb een eenmanszaak waarbij ik relatief weinig aftrekposten heb. NU wil ik (bedoeld voor met name prive) een I-pod kopen (zo'n €200). Wanneer ik deze op de zaak zet kan ik BTW verrekenen en is de aanschaf bovendien aftrekbaar.

 

Is dit hard te maken naar de fiscus?

 

Henk.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Of sowieso een achtergrond muziekje te realiseren op het kantoor.....

www.muscatmeijer.nl MUSCAT MEIJER Juristen biedt een compleet dienstenpakket aan ondernemers in het MKB. Wij buigen ons graag over uw juridische, fiscale en administratieve vraagstukken. U kunt daarbij rekenen op een professionele aanpak en creatieve oplossingen waar dat in uw belang is.

Link naar reactie
  • 0

Als je eerst nog helemaal geen muziek liet horen op je kantoor, denk er dan aan dat je dan wel met Sena te maken krijgt zodra je dit wel gaat doen.

 

Maar ik zou zeggen het is aannemelijk en gerechtvaardigd, een iPod kun je tegenwoordig ook gebruiken met een dockingstation of andere verbinding, om gewoon in een ruimte muziek te draaien.

SpeedBalance forum - een forum voor discussie en vragen over de gratis boekhoudsoftware SpeedBalance: http://www.sbforum.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 205 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.