blaster virus tijdens unlocken XP

Aanbevolen berichten

Nou, dan weet je in ieder geval dat je internet connectie werkt. ;D :'(

 

Maar alle gekheid, heb je gewoon een mailtje met het attachment ontvangen of is de virus daadwerkelijk aktief op de PC. (controleren of je RegEdit kan starten).

 

 

www.froggysoft.com voor al uw pda software

Link naar reactie

Welja. Zo heeft het toch zijn nadeel als je een product moet activeren alvorens je er patches op kunt zetten.

 

Ik heb ook wel eens verhalen gehoord van mensen die de patches niet konden installen, omdat ze telkens aangevallen werden voor de zaak binnen was. Die wormen lijken uit alle hoeken en gaten te komen de laatste tijd... probeer de activatie eens van achter een router/firewall, en ga meteen verder met het binnenhalen van servicepacks en patches ;)

Link naar reactie

ben er bijna doorheen, eerst firewall en virus scanner geinstalleerd, toen handmatig het kreng verwijderd en gerestart.

 

toen bleek er een nieuwere versie van het virus op te staan dus met veel pijn, moeite, kunst en vliegwerk heb ik nu eindelijk mijn XP up to date...

 

Ik vond het toch leuker toen kids gewoon belletje aan het trekken waren ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Alle updates/patches zijn ook beschikbaar om te downloaden en offline op te slaan. Dan hoef je de volgende keer niet eerst online om ze te kunnen installeren.

 

Link heb ik hier niet bij de hand, maar loopt gewoon via de microsoft-site.

www.castorinterieur.nl - Meubels op maat

Link naar reactie

OK, na dat blaster gekut en het crashen van mijn oude HD heb ik even een tegnisch vraagje:

 

Ik heb nu de gecrashte harddisk als primairy slave aan de cabel gehangen. Als ik partition magic 8 start dan zie ik alleen mijn primairy harddisk. Als ik de partition info tool draai dan zie ik dat er een extra harddisk aan hangt. Kan alle info van die HDD opvragen, maar ik kan em niet benaderen.

 

Heeft iemand van jullie enig idee hoe ik de data op die oude HDD terug kan halen (of op zijn minst een gedeelte er van). De oude HDD was NTFS gepartitioneerd.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Mijn BIOS ziet de HDD inderdaad. De printplaat overschroeven? Klinkt als een leuk experiment Kan het zijn dat een controller kapot gaat door een power failure?

 

Dat kan inderdaad, eerder dan de platters zelf.

 

wat je kan doen is een exact gelijk model van je dode hd ergens kopen en dan de printplaat overschroeven. heeft mij al eens flink geholpen

 

Met nadruk op exact gelijke model en schroeven ;)

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.