• 0

Zoek een gaaf product voor een webwinkel

Ik ben van plan om op korte termijn een webwinkel te beginnen met een nieuwe product. Maar waar vind je nieuwe producten die je kan importeren. Ik vind zelf alles met kinderen of baby producten erg leuk. Het moet iets zijn wat in meerdere varianten te krijgen is en waar je ouders warm voor kan draaien via marketing en advertenties en artikelen.

 

Bijvoorbeeld zoiets alsproducten.jpg de beesten spiegels voorop de achterbank zodat je in de maxi cosi kan kijken.

 

Maar waar vind je zulke artikelen......

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als ik me iets afvraag, dan tik ik zonder na te denken 1,2 of 3 trefwoorden in Google en kijk wat er gebeurd. Zo vond ik:

http://www.jongegezinnenbeurs.nl/web/Beurs.htm

Deze beurs is al geweest in november, maar misschien zijn er nog bladen (online) te vinden waarin een verslag is opgenomen met de hoogtepunten, lees interessantse nieuwe producten.

 

- Andere zoekrichtingen zijn fabrikanten. M.a.w. kijk om je heen welke merken producten maken waar jij naar zoekt en kijk op hun site wat ze nieuw hebben uitgebracht.

- Of kijk naar je concurrenten voor ideeen hoe je kunt zoeken.

 

Misschien bij een kinderopvang langslopenen vragen waar zij hun speelgoed vandaan halen en wat het is. Misschien hebben die juist speelgoed wat je normaal niet in de winkels ziet. Kun je misschien onderscheiden van andere webshops.

 

Je vraag komt wel een beetje uit het niets vallen, waardoor je niet echt gericht antwoord krijgt, maar misschien is dat wat je wilt.

 

Succes!

Trail art: www.imsobo.com

Link naar reactie
  • 0

Snuffel rond op forum waar zwangere en jonge moeders zijn en kijk of je iets kan vinden wat er volgens hen mist.

 

Bezoek de Trade mart in Utrecht (http://www.trademartutrecht.nl/nl-NL/Bezoeker.aspx), de kleine fabriek in Amsterdam

(http://www.kleinefabriek.nl/index.php?page=3_1) en er is nog altijd een beurs voor inkopers maar daar kan ik even niet opkomen.

 

Word lid van het blad babywereld (http://www.baby-wereld.nl/) gericht op inkopers en winkeliers in de babybranche.

Bedenk je wel dat de babybranche een erg grote wereld is met super veel aanbieders. Er zijn al veel grote namen dus je zal met iets bijzonders moeten komen of veel geld/energie moeten steken in je naamsbekendheid.

 

 

 

www.interieurinspiratie.nl de website voor inspiratie en praktisch advies voor inrichting van uw babykamer, kinderkamer, woonkamer of tuin.

Link naar reactie
  • 0

Vergeet a.u.b. niet dat geld uitgeven de gemakkelijkste taak van een ondernemer is.

Voor de leverancier ben jij namelijk een klant en hij wil zolang hij kan denken dat er geld aan je te verdienen valt met jou praten.

Is dit wel het juiste moment in je stappenplan naar succes om producten te kopen?

Ik maak me eerlijk gezegd een beetje zorgen om je plannen.

Link naar reactie
  • 0

Het lijkt allemaal wel heel impulsief... van kinderspullen naar zwemkleding.

 

Overigens denk ik dat je voor zwemkleding in 2010 al te laat bent. De ski spullen zijn bij de sportwinkels al uit de schappen en de bikini`s hangen er al weer. Kortom, de winkels hebben hun inkopen al gedaan.

misschien kan je je beter richten op najaarskleding ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.