Zoals in een eerder topic al te lezen was, moet ik voor mijn opleiding een ondernemingsplan opstellen. Echter, ik wil dit niet slechts een "schoolopdracht" laten zijn, maar ik wil er ook daadwerkelijk mee aan de slag.
Mijn idee is om in de fotografie iets te beginnen. Een fotografie/ modellenbureau gericht op jongeren.
Nu hoort elke onderneming natuurlijk een naam te dragen.
Ik had het volgende in mijn gedachten:
- Mirror
Waarom Mirror? Omdat een foto gezien kan worden als de weerspiegeling van de desbetreffende persoon.
Wat vinden jullie er van?
Winners forget they're in the race. They just love to run.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Leon_F
Leon_F
Zoals in een eerder topic al te lezen was, moet ik voor mijn opleiding een ondernemingsplan opstellen. Echter, ik wil dit niet slechts een "schoolopdracht" laten zijn, maar ik wil er ook daadwerkelijk mee aan de slag.
Mijn idee is om in de fotografie iets te beginnen. Een fotografie/ modellenbureau gericht op jongeren.
Nu hoort elke onderneming natuurlijk een naam te dragen.
Ik had het volgende in mijn gedachten:
- Mirror
Waarom Mirror? Omdat een foto gezien kan worden als de weerspiegeling van de desbetreffende persoon.
Wat vinden jullie er van?
Winners forget they're in the race. They just love to run.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2501-mirror/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag