Handige toepassingen op Antwoordvoorbedrijven
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Antwoord voor bedrijven
Antwoord voor bedrijven
Hallo, mijn naam is Nicole Goossens. Ik werk bij Antwoord voor Bedrijven en wil graag de mening, suggesties of tips van ondernemers. Kort gezegd wil ik weten hoe wij vanuit Antwoord voor Bedrijven ondernemers (nog) beter kunnen helpen met het vinden voor hem/haar relevante wetten, regels, subsidies en vergunningen.
Iets meer uitleg. De website www.antwoordvoorbedrijven.nl helpt ondernemers bij het vinden van informatie over wet- en regelgeving, subsidies en vergunningen. De website bestaat nu ruim 2 jaar en we hebben geprobeerd om de website zo bruikbaar mogelijk te maken. Aanpassingen die we gedaan hebben en die ondernemers goed kunnen gebruiken zijn bijvoorbeeld de branche-indelingen en stappenplannen. Dat lijken simpele aanpassingen maar ze helpen de ondernemer wél. We doen regelmatig usablity onderzoeken bij ondernemers. We zien wat we nu hebben, als een eerste stap.
Maar wij willen nog meer en kijken hoe we informatie (nog) beter kunnen aanbieden. Hoe kan Antwoord voor Bedrijven zorgen dat de ondernemer informatie vindt die zo goed mogelijk bij hem, bij zijn specifieke situatie past. En hoe en waar we dat moeten aanbieden. Wat zijn handige 'tooltjes'? Kunnen/moeten we aansluiten bij ontwikkelingen in de nieuwe media? Het kan dan gaan om relatief eenvoudige toepassingen die helpen bij het vinden van de informatie en die de ondernemer niet alleen op zijn PC maar b.v. ook op zijn smartphone kan gebruiken.
We willen dit aan ondernemers zélf vragen.
Jullie hebben als ondernemer altijd met de regels etc. van de overheid te maken. Misschien (of vast) heb je wel eens ideeën gehad informatie beter te vinden is of hoe je de informatie wilt ontvangen. Kortom, heb je een idee voor een handige toepassing? Ik hoor het graag!
Wie doet een aftrap?
Nicole
RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag