Een werknemer die zijn 1e dag meeliep met mijn monteur, is bij een controle van de arbeidsinspectie op locatie door de mand gevallen. Hij had geen id bij zich en moest mee, wat bleek hij heeft een verlopen werkvergunning.
Ik als werkgever had s`morgens bij het tekenen van het 0 uren contract om zijn legitimatie gevraagd maar die was hij vergeten en zou die de volgende dag meenemen. wel overhandigde mij een bankpas.
Echter blijkt dat ik nu een strafbaar feit hebt gepleegd en komt volgende week de arbeidsinspectie bij mij langs voor controle.
Ik kan volgens informatie op internet een bekeuring krijgen van maximaal € 8000,00
Dit is voor mij de doodsteek, ik ben net bezig met personeel.
Kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten en wat de gevolgen kunnen zijn ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bandoh
bandoh
Een werknemer die zijn 1e dag meeliep met mijn monteur, is bij een controle van de arbeidsinspectie op locatie door de mand gevallen. Hij had geen id bij zich en moest mee, wat bleek hij heeft een verlopen werkvergunning.
Ik als werkgever had s`morgens bij het tekenen van het 0 uren contract om zijn legitimatie gevraagd maar die was hij vergeten en zou die de volgende dag meenemen. wel overhandigde mij een bankpas.
Echter blijkt dat ik nu een strafbaar feit hebt gepleegd en komt volgende week de arbeidsinspectie bij mij langs voor controle.
Ik kan volgens informatie op internet een bekeuring krijgen van maximaal € 8000,00
Dit is voor mij de doodsteek, ik ben net bezig met personeel.
Kan iemand mij vertellen wat ik kan verwachten en wat de gevolgen kunnen zijn ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25038-personeelslid-heeft-verlopen-werkvergunning-na-controle-arbeidsinspectie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag