Als ondernemer betaal je voor de websites die je voert. Zo hebben wij een aantal websites waarvan www.handelchina.nl
Tot mijn grote schrik bij het nakijken van onze websitebezoeken, zie ik bezoeken binnenkomen via nobrand.eu Deze site heeft onze letterlijke website overgenomen en eigen tekst ingevoegd. Mijn ontwerper is woest en we ondernemen stappen. Helaas wordt de telefoon aan de andere kant al een paar uur niet opgenomen.
Dit bedrijf is onderdeel van Beckx Trading en voert GiftGadgets.nl etc.
Het ontwerpbureau is eenzelfde organisatie met hetzelfde telefoonnummer. Ook deze mensen nemen niet op.
Onderaan de website staat het volgende:
Copyright NoBrand.eu - Website by Start ICT
Vergelijk zelf:
www.handelchina.nl en www.nobrand.eu
Iemand tips hoe je dit soort cntr+v ondernemers kunt aanpakken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Civilize Group
Civilize Group
Als ondernemer betaal je voor de websites die je voert. Zo hebben wij een aantal websites waarvan www.handelchina.nl
Tot mijn grote schrik bij het nakijken van onze websitebezoeken, zie ik bezoeken binnenkomen via nobrand.eu Deze site heeft onze letterlijke website overgenomen en eigen tekst ingevoegd. Mijn ontwerper is woest en we ondernemen stappen. Helaas wordt de telefoon aan de andere kant al een paar uur niet opgenomen.
Dit bedrijf is onderdeel van Beckx Trading en voert GiftGadgets.nl etc.
Het ontwerpbureau is eenzelfde organisatie met hetzelfde telefoonnummer. Ook deze mensen nemen niet op.
Onderaan de website staat het volgende:
Copyright NoBrand.eu - Website by Start ICT
Vergelijk zelf:
www.handelchina.nl en www.nobrand.eu
Iemand tips hoe je dit soort cntr+v ondernemers kunt aanpakken?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25049-mijn-website-letterlijk-gekopieerd-wat-te-doen-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
32 antwoorden op deze vraag