• 0

Mijn website letterlijk gekopieerd!! Wat te doen nu?

Als ondernemer betaal je voor de websites die je voert. Zo hebben wij een aantal websites waarvan www.handelchina.nl

 

Tot mijn grote schrik bij het nakijken van onze websitebezoeken, zie ik bezoeken binnenkomen via nobrand.eu Deze site heeft onze letterlijke website overgenomen en eigen tekst ingevoegd. Mijn ontwerper is woest en we ondernemen stappen. Helaas wordt de telefoon aan de andere kant al een paar uur niet opgenomen.

 

Dit bedrijf is onderdeel van Beckx Trading en voert GiftGadgets.nl etc.

 

Het ontwerpbureau is eenzelfde organisatie met hetzelfde telefoonnummer. Ook deze mensen nemen niet op.

 

Onderaan de website staat het volgende:

 

Copyright NoBrand.eu - Website by Start ICT

 

Vergelijk zelf:

www.handelchina.nl en www.nobrand.eu

 

Iemand tips hoe je dit soort cntr+v ondernemers kunt aanpakken?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb zojuist gekeken: kan het zijn dat ze het veranderd hebben???

Ik zie wel een rode achergrond, maar verder weinig dat qua look/feel lijkt op die van jullie......Ik zie slechts 1 pagina met tekst en wat links.

 

Ik denk dat het HL mee-lezers zijn, en de grond een beetje te heet werd ;D

 

Site is nu compleet anders inderdaad !

Link naar reactie
  • 0

 

Ik denk dat het HL mee-lezers zijn, en de grond een beetje te heet werd ;D

 

Site is nu compleet anders inderdaad !

Ze zullen in elk geval bezoekers vanaf Higher Level naar hun site gesignaleerd hebben via de link in de startpost. Zodoende zullen ze dit topic dus gezien hebben. Best effectief, zo'n topic hier openen! :)

Link naar reactie
  • 0

 

Ik denk dat het HL mee-lezers zijn, en de grond een beetje te heet werd ;D

 

Site is nu compleet anders inderdaad !

Ze zullen in elk geval bezoekers vanaf Higher Level naar hun site gesignaleerd hebben via de link in de startpost. Zodoende zullen ze dit topic dus gezien hebben. Best effectief, zo'n topic hier openen! :)

 

En wederom ben ik stomverbaasd over de vindbaarheid en hoe goed dit forum in de gaten gehouden word..... Want ik geloof je op je woord, dat dit soort actie's komen door het plaatsen van dit soort berichten. (niet dat het nu overspoeld moet worden natuurlijk...)

 

Soms zie ik waarschuwingen van andere leden mods voorbij komen (kijk uit met je gegevens, kijk uit wat je verteld) en dan denk ik...Och....het zal zo'n vaart niet lopen... Jeee.... wat heb ik ongelijk !

 

Nogmaals...stomverbaasd...

 

 

Link naar reactie
  • 0

De gekopieerde website is volgens de gebruiker gekocht als concept via SiteDeals.

Op dit moment neemt de gebruiker contact op met de verkopende partij.

Ik bemerk niet dat de gebruiker kwaad is op de verkopende partij terwijl hij volgens eigen zeggen een site heeft gekocht die gestolen is.

 

Het "Modified" verhaal is inderdaad vreemd.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hoe verklaart deze partij dan het verkeer naar jouw website? Als er verdiend is aan jouw werk, dan zou ik hier voorlopig geen genoegen mee nemen, maar wat is waar? Zit er ook origineel artwork bij het concept volgens aangesproken partij?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Precies.

 

Bij het doornemen van de bezoekers aan onze site, zag ik dat verkeer vanaf zijn site kwam.

Dit is inderdaad iets wat hij niet kan verklaren en eveneens geen reactie op gaf.

 

Indien zijn verhaal klopt had hij in grote lijnen de volgende reactie moeten geven:

Vervelend, dan ben ik ook belazerd, we gaan samen die SiteDeal verkoper aanpakken, excuses voor het ongemak, ik kom er z.s.m. op terug.

 

Maar niets van dat.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.