• 0

Lijst van business angels in (vooral) USA vind je hier

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Maar stel voor dat die gasten van deze website fake zijn. Als je de voorwaarden leest willen zij jou (business) verhaal, om vervolgens deze verder door te sturen.

 

Ik ben een tijd geleden bezig geweest met een film-pitch. Belande kantjeboord op een website waarop dubieuze figuren hun namen vermeld stonden. Naam van de pitcher stond ook op. Had ook in het verleden getracht schrijvers hen screenplays afhandig te maken.

 

Ik zeg niet dat deze heren ook in de zelfde categorie thuis horen, maar als zaken zijn die geheim moeten blijven dan beter eerst deze heren screenen.

 

Link naar reactie
  • 0

Er staan redelijk bekende namen tussen, en je kunt uiteraard eea natrekken. Maar dit lijkt me geen fake. Er zit ook wel een logica in om dit zo aan te bieden. De B-A's geven duidelijk aan wat wel en niet geschikt is voor hun, en voorkomen daarmee ook allerlei niet voor hun interessante voorstellen waar ze toch tijd aan kwijt zijn.

 

Ik vind het ook wel passen in deze tijd. Veel meer transparantie.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

Interessante ontwikkeling hoor. De grote truuck is om de boefje er uit te halen. Zo te zien lukt ze dat aardig. Ik ben benieuwd hoelang ze dit vol gaan houden (ik hoop lang). Vaak worden dit soort charmante initiatieven onderuit gehaald door profiteurs die misbruik maken van de geboden gelegenheid om contact te leggen.

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Ik heb die heren een mailtje gestuurd over te finacieren feature film. Heb netjes een mailtje terug ontvangen dat zij geen films doen.

 

Ik heb goede contact met een in Hollywood gevestigde CGI professional die enkele bekende projecten op zijn naam heeft staan (staat op IMDB vermeld) zoals Scoobydoo, Stuart Little e.a. en nu overgestapt is naar eigen productie. Heeft 2008 een sci-fi film gemaakt (pre-production) en sindsdien 3 keren genomineerd voor de NY film festival. Nu is opzoek naar finance voor de post-production. Hij heeft mij gevraagd om een plan te schrijven voor beleggers aan te trekken maar kom voorlopig niet aan toe, ook de gene is die aan de animatiefilm van mijn boek wilt werken. Een stukje uit de pre-production opname heeft hij gemonteerd en staat op mijn youtube:

Link naar reactie
  • 0

Ik heb die heren een mailtje gestuurd over te finacieren feature film. Heb netjes een mailtje terug ontvangen dat zij geen films doen.

 

Investeerders zoeken moet je met aandacht doen en je eerst verdiepen, niet zomaar een mail sturen. Als je namelijk de site Venturehacks had kunnen zien (een gerespecteerde, lezenswaardige site trouwens!), had je gezien dat zij in heel andere dingen geïnteresseerd zijn.

 

Met lukraak ongerichte mails rondsturen moet je oppassen, je zou je eigen glazen kunnen ingooien (investeringswerelden zijn kleine, goed genetwerkte werelden namelijk).

Link naar reactie
  • 0

Ik was te voorbarig in mijn eerdere reacties. Het is een amazing concept. De Angels en VCs als je die dieper explored dan kom je pas achter wat zij bedoelen groot denken - groot worden. Het draaid bij die gasten alles om groot. Als je met een sigarenwinkel idee bij hun binnenstapt, wordt je voor gek verklaart.

 

Twittter die tweets van de twitteraars.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb die site ook even bekeken. Heel erg belangrijke informatie voor starters! Dit soort mensen leent je geld om er dus veel meer geld voor terug te krijgen m.b.v. alle mogelijke zekerheden. Dit kan zelfs zover gaan dat de argeloze ondernemer, die ermee in zee gaat, de zeggenschap over zijn eigen project kwijt raakt. Echt heel goede informatie voor de starters dus, die vaak wel een mooi idee hebben maar geen middelen en die geen angst hebben voor een financiële guillotine.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 239 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.