• 0

virtueel tijdschriftenschap

Wij zijn een bedrijf dat over 3 maanden feestelijk online zal gaan. Even kort leggen wie we zijn;

 

Wij hebben een website met een virtueel tijdschriftenschap (horizontaal scrollen). Dit is een groot online schap met een aanbod van nationale en internationale titels. Op basis van touche kan men een tijdschrift uit het schap halen en de inhoudsopgave bekijken. Zo kan de eindgebruiker zien of er relevante en interessante informatie in het tijdschrift staat. Tevens staat er op pagina 2 de locaties waar dit tijdschrift te koop is. Inmiddels hebben wij ruim 300 aangesloten tijdschriften die aan ons bedrijf gekoppeld zijn.

 

Naast dat we benieuwd zijn wat jullie hiervan vinden zijn we eigenlijk op dit forum om te vragen op welke wijze wij ons website het beste kunnen lanceren? Uiteraard moet dit gebeuren op innovatieve wijze. Ruim de helft van de tijdschriften adverteert al naar onze website maar uiteraard willen we in de 3 maanden die komen gaan nog een mooie eyecatcher bedenken.

 

Kunnen jullie ons helpen bij een goede opening van de website?

 

Bedankt

 

Team van Virtueel tijdschriftenschap

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Jullie initiatief is verwant (neef/nicht) aan Sellvia. Verschil is dat Sellvia direct verkoopt, al dan niet whitelabel. Ook hebben ze vooral massatitels. Er is zeker nog wel ruimte voor nichetitels, maar dat ik als belangstellende alsnog op de fiets naar de winkel gestuurd wordt is wat minder. Liefst zou ik interessante tijdschriften per stuk, per kwartaal of als cadeau bestellen. Online!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Tja, da's een beetje een vraag als 'hoe hard kan een auto?'

 

Wat kun je doen? Nou ja, alles: feest geven, persbericht versturen, roddels verspreiden, op televisie komen, een gat in de weg graven, een drukkerij opblazen, nou ja... je moet echt wat specifieker worden in je vraag want anders krijg je reacties die alle kanten opvliegen. Een soort "1001 manieren om je bedrijf te promoten".

 

Maar wat bedoel je hiermee:

Ruim de helft van de tijdschriften adverteert al naar onze website

Wat is adverteren naar?

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Dag Monique,

 

Mooi idee..

Een buitengewoon interessant concept waarvan ik denk dat er vele toepassingsmogelijkheden zijn. Ik krijg er direct allerlei ideeën bij. Extra interessant wordt het namelijk als ik uit de verschillende tijdschrijften artikelen kan selecteren en vervolgens mijn eigen tijdschirft kan samenstellen. Ik noem het blad vervolgens: Iris. Niet alleen aardig als cadeau bij verjaardag en huwelijk, maar het zou als abonnement voor bedrijven en organisaties erg interessant kunnen zijn om wekelijks een selectie van relevante artikelen te ontvangen. Nu is dat momenteel al wel mogelijk bij afzonderlijke titels (bijvoorbeeld het FD) maar een selectie uit meerdere (internationale) media is denk ik extra interessant. Enfin, dat lijkt toekomstmuziek. De huidige vorm geeft ook al genoeg aanleiding om succesvol te zijn, al is dat wellicht nog niet bij het grote publiek.

 

Hoe nu je zaak promoten?

Je stelt de vraag inderdaad wel heel breed, want er zijn tig manieren om onder de aandacht te komen. Ik hecht zelf belang aan een gestructureerd plan, waarin je duidelijke doelen stelt. Ik lees dat je op innovatieve wijze aandacht wilt zoeken. Is dat het doel? Of is het doel zo veel mogelijk klanten naar je website halen...(!)

 

Ga bij je plan uit van wat je wilt bereiken en bedenk er vervolgens de middelen bij. Daarvoor moet je weten wie je doelgroep is, hoe ze zich gedragen, en waar ze zich bevinden. Tevens is het van belang de huidige beperkingen van je product goed te onderkennen. Teleurgestelde klanten zouden in de toekomst ook wel eens weg kunnen blijven. Schep realistische verwachtingen in je promotie.

 

Afhankelijk van je budget en doelstelling zou je een optimum van online en offline aandacht moeten creëren. Hebben jullie een pakkende naam voor de website? Dat zal zeker bijdragen aan het succes. Een laatste opmerking: zorg dat je kunt achterhalen wat je promotiebudget oplevert en op welke wijze dit is bereikt. Dit is bruikbare informatie voor toekomstige promoties.

 

Tot slot laat je het natuurlijk niet na een sterk persbericht te schijven. Niet erg innovatief, maar wel wel fucntioneel.

 

Veel succes,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adviesbureau Iris wijst u de weg

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 153 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.