• 0

mill7 data kopiëren naar andere computer

onderstaande vraag heb ik gesteld aan de support-afdeling van Mill7. Gezien de omvang van het bedrijf kan ik me niet permitteren om een servicecontract af te sluiten. wie kan mij helpen?

 

ik werk met mill 7 (de gratis versie) op 2 locaties:

computer 1 is bij mij thuis; hier heb ik 2 administraties: a) van mijzelf en b) van mijn dochter

computer 2 is bij mijn dochter. Hier staat alleen administratie b) op.

 

Ik werk in administratie b) voor het grootste deel op computer 1.

Ik heb deze administratie gekopieerd op een USB stick en bij computer 2 ingelezen. Dit ging goed.

Ik heb vervolgens op computer 2 nog een aantal boekingen gemaakt.

Daarna heb ik van deze laatste versie op computer 2 de map "comp" met administratie b) gekopieerd op de USB stick (waarop ik de oude kopie verwijderd had).

 

Vervolgens heb ik de oude comp-map met de administratie zonder de laatste boekingen op computer 1 in de map c:\Mill7\archief geplaatst.

Daarna van de USB stick de data van de USB stick in de boekhouding op computer 1 ingelezen.

De boekingen, die ik op computer 2 gemaakt had, zijn echter niet meegenomen als ik verder wil werken in de administratie b) op computer 1.

Wat doe ik verkeerd?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 252 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.