• 0

Advertentie ruimte website

Geachte HL'rs,

 

Mijn website www.computernoobs.nl heeft afgelopen maand 5200 bezoekers getrokken. Persoonlijk

vind ik dat nog niet heel erg veel, maar de website laat sinds oktober 2009 een gemiddelde maandelijkse stijging van 19% zien. Met deze gegevens wil ik proberen wat meer advertentie inkomsten te genereren.

Daarvoor heb ik genoeg ruimte op de voorpagina en subpagina's gereserveerd.

 

Zijn er mensen die weten waar ik opzoek kan gaan naar extra adverteerders? Of zijn er hier misschien mensen

die intresse hebben?

 

Met vriendelijke groet,

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Kan je al deze bezoekers die je nu maandelijks verkrijgt bereiken bijvoorbeeld via email? Je zou dan een mail kunnen sturen of iemand adverteerder van de website wilt worden.

 

Ze zijn immers al bekend met de website en tussen die 5.000 bezoekers zullen er vast wel een paar zijn die daar interesse in hebben.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

Dat is dus ook verleden tijd. Advertorials, dus teksten met een sneaky linkje naar een webshop dat is adverteren hoe we het steeds meer krijgen te zien. Het lijkt wel als of bezoekers banner blind zijn. Dus laat andere websites mooi die grote / lelijke banners gebruiken en pak zelf de tekstlinks. Het is bewezen dat op linkjes velen malen beter geklikt worden.

 

Ik kan dit beamen, voor mijn site heb ik zowel de grote advertenties gebruikt als de tekstadvertenties via Google adsense. Via google kreeg ik veel meer inkomsten dan met de grote afbeeldings advertenties.

 

Je kan iedergeval ook op je eigen site een banner/tekst plaatsen waarbij men zich kan registreren om te adverteren, al moet ik zeggen dan 5000 bezoekers per maand niet zoveel is. Ter referentie, ik betaal op een lokale website met 2000 bezoekers per dag, 50 euro per maand aan advertentiekosten

BOOKZO. Maakt verhuren makkelijk! Bookzo.nl

Link naar reactie
  • 0

Geachte HL'rs,

 

Mijn website www.computernoobs.nl heeft afgelopen maand 5200 bezoekers getrokken. Persoonlijk

vind ik dat nog niet heel erg veel, maar de website laat sinds oktober 2009 een gemiddelde maandelijkse stijging van 19% zien. Met deze gegevens wil ik proberen wat meer advertentie inkomsten te genereren.

Daarvoor heb ik genoeg ruimte op de voorpagina en subpagina's gereserveerd.

 

Zijn er mensen die weten waar ik opzoek kan gaan naar extra adverteerders? Of zijn er hier misschien mensen

die intresse hebben?

 

Met vriendelijke groet,

 

Dag Henk,

 

Ik moet zeggen dat ik het bezoekers aantal niet weinig vind. Hoelang is de site actief en wat is volgens jou de reden dat je toch ruim 5000 bezoekers op jouw site krijg? Is het ruim 5000 uniek of bezoeken? Ik sta er ook voor open om 1 of een paar maanden te adverteren. Mijn website LINK DELETED by MOD heeft nog maar een kleine 1000 bezoekers, maar is dan ook nog geen 4 maanden online, een paar extra kan ik dus wel gebruiken.

 

Marco P.

RecCen

MBK Recruitment is slim werven en selecteren tegen minder kosten en meer resultaat http://www.reccen.nl

Link naar reactie
  • 0

Beste Henkei,

 

Het beste kun je je eigen aanmelden bij Affiliate websites je hebt hier erg veel websites ik zal even een kleine greep hier onder sorteren voor je.

 

M4N

TradeTracker

Zanox

Affiliatepartners

 

Dat zijn er een waar ik ervaring met heb en altijd netjes betalen! Overigens kun je hier kiezen uit CPC , CPL etc kiezen

 

CPC is een optie zodat mensen op je advertentie klikken jij een kleine vergoeding krijgt

CPL is een optie als iemand een lead maakt krijg jij daar een vergoeding

 

En je hebt nog meer van die termen.

 

Als je bij M4N aanmeldt krijg je gratis €10,- in je saldo mits je de advertentie van hun plaatst.

 

Ik wens je veel succes met het inkomsten genereren!

 

En hopelijk heb je wat aan deze informatie!

 

Met vriendelijke groet,

Nick van Beers

Link naar reactie
  • 0

Wist ik vroeger nog een jaarsalaris binnen te halen met de verkoop van advertentieruimte, tegenwoordig raak ik het aan de straatstenen niet kwijt. Affiliateprogramma's als tradetracker, Daisycon, M4n en Cleafs bieden je een hoop mogelijkheden om advertenties te plaatsen die toepasselijk zijn voor het thema van jouw site. Je krijgt dan een commissie als de plaatsing van die advertenties tot een verkoop of lead leidt.

Wat je zou kunnen proberen als je echt directe adverteerders wilt vinden is contact opnemen met advertentie en reclamebureaus. Misschien dat zij jouw adspace kunnen verkopen.

Daarnaast wil het ook nog weleens werken om de adverteerders achter de Google advertenties op je site direct te benaderen. Zo van he ik zag je google advertentie op mijn site, weet je dat je ook direct kan adverteren. Maar dit is veel werk en lang niet altijd succesvol.

Veel adverteerders zien tegenwoordig meer voordelen in pay per performance programma's via affiliate netwerken.

 

Succes

Eet het... en je weet het!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 230 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.