• 0

Concurrent maakt mij zwart op eigen forum, en plaatst mijn tegenberichtenen niet

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 1

Hoi,

 

Je hebt een bedrijf wat een product verkoopt en op je website doe je nogal wat pseudo wetenschappelijke uitspraken. Je product wordt opgepakt door een forum waar eea wort doorgesproken en dat levert op dat wat je zegt niet kan...

 

Waar zitten de pesterijen in? Wat wordt er misbruikt? Dat je zelf niet mag reageren is niet heel netjes, maar ik kan me voorstellen dat ze geen interesse hebben in promo praatjes waarbij Newton's wetten even aan de kant worden geschoven.

Link naar reactie
  • 0

In hoeverre is het een concurrent en in hoeverre is het bericht daadwerkelijk negatief?

 

Dat je genoemd wordt op internet is niet te vermijden. Sterker nog, dit topic zou binnen een paar uur weleens hoger kunnen staan dan dat forum (houdt daar rekening mee bij je naamkeuze hier op HL, je verwijzingen en je berichten).

 

Dat ze je reacties niet plaatsen is vervelend, maar heb je ze al eens gebeld?

 

de laatste zin van het bericht dat ik via google vind is zo slecht nog niet hoor:

 

Als je om de een of andere reden kiest voor elektrische verwarming dan denk ik dat dit een heel goed systeem is. Veel beter dan warmelucht-gordijnen, convectie- of ventilatorkachels.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Mensen die de genoemde site bezoeken en daadwerkelijk geinteresseerd zijn zullen waarschijnlijk ook jouw site bezoeken (of hebben die al bezocht). Je zou dus kunnen overwegen om antwoorden op een aantal van de kritische kanttekeningen op te nemen op je pagina met "Veelgestelde vragen".

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.