Jump to content
  • Welcome to HigherLevel, the Dutch business forum

    Do you have a business question, do you want feedback on your business plan or do you want to advise others? Then you are at the right place at a higher level. Here entrepreneurs come together to take each other to the next level.
    Ask your question, get a quick answer and share your experiences with entrepreneurs. The moment it suits you!
    During the day, evening and weekend 24/7 free advice and exchange of experience with entrepreneurs who understand!
Prefab

Be-eindigen contract voor einddatum ivm met niet nakomen beloofde dienst

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben in een verhitte discussie met Vodafone.

Hier even een voor geschiedenis..

 

Ik heb in november mijn contract verlengd voor 24 maanden.

Met deze verlenging heb ik een nieuwe telefoon gekregen.

Ik had al een telefoon uit gezocht maar na 2 uur heeft de verkoper mij omgepraat dat dit DE TELFOON was die ik moest nemen.(Vodafone 360) Mijn telefoon MOEST beschikken over email en daar was deze telefoon zeer geschikt over.(kon mijn oude telefoon ook)

 

De email functie heeft het maar 3 dagen gedaan en is er toen mee gestopt. Er blijken wat probleempjes te zijn met hun 360.com systeem. Dit systeem verwerkt alle emails.

De synchronisatie verloopt niet goed.

 

Ik ben dagelijks onderweg dus toegang tot mijn mail is belangrijk voor me.

Inmiddels kan ik nu al 2 maand geen email ontvangen en versturen.Een aantal klanten van me zijn al enigsinds geirriteerd omdat ik niet snel genoeg reageer(ivm met service contract)

 

Op het forum van 360.com al vele malen de kwestie aangedragen, maar helaas geen oplossing.

Ik blijk hier niet de enige te zijn want wereldwijd klagen er al meer dan 10.000 mensen.

Op meerdere fora wordt steen en been geklaagd.

 

Ik heb een brief naar Vodafone gestuurd dan ik binnen een week een oplossing wil. Als dat niet gebeurt dan wil ik per direct mijn contract ontbinden.

Dit moet kunnen volgens mij op basis van artikel 4.4van hun algemene voorwaarden.

Lees hieronder.

 

Partijen kunnen een Overeenkomst te allen tijde ontbinden met behoud van recht op schadevergoeding, indien de andere partij in de nakoming van één of meer van de overeengekomen verplichtingen tekort schiet en in verzuim verkeert

 

Nu komt het........

 

Ze geven aan dat het systeem wat problemen heeft en er druk aan wordt gewerkt om het goed te krijgen. HET VOORTIJDIG BE-EINDIGEN VAN HET CONTRACT IS NIET MOGLIJK

Zij zeggen dat dit dus niet kan. ???

 

Volgens mij komen ze hun beloofde dienst niet na en verzuimen het nu al 2 maanden lang op te lossen.

 

Is hier een juridisch iemand die mij hier antwoordt op kan geven.

Want dit gaat mij klanten kosten. :'( >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het echt nodig om de naam van de partij (zo vaak) te gebruiken? Is dit nodig om een antwoord te zoeken voor het probleem?

 

Micha

 

Doet het toestel alleen geen email of gaat het helemaal niet online?

 

Is het eerste geval zou je in de tussentijd kunnen kiezen voor een webmail oplossing of kijken naar alternatieven ipv het 360 systeem. Jij moet als ondernemer verder, en misschien ben je voor je dienstverlening minder afhankelijk als dat je denkt?

 

Ik ben geen jurist dus daar kan ik je niet helpen. Maar ik heb zelf geleerd dat je eigen alternatieven moet creeren. Het is wel een vervelend en frustrerend probleem en ik voel met je mee.

 

Ik heb zelf bij de start van mijn onderneming een huurhuis moeten aanhouden a 800 euro per maand omdat een partij zich niet hield aan de afspraken. Dus ik snap je frustratie.

 

Micha

 

 


www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het echt nodig om de naam van de partij (zo vaak) te gebruiken? Is dit nodig om een antwoord te zoeken voor het probleem?

 

Vodafone houdt vast blogs, Twitter en fora in de gaten, dus het noemen van een naam kan juist positief zijn want nu triggert TS ongetwijfeld hun reputatiemanagementsysteem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen we dat niet beter laten bij sites als kassa en radar. Naar mijn weten is dit geen site om online druk te creëren bij andere ondernemers. Ik heb wel meer topics gesloten/gemod zien worden dat partijen bij naam met een individueel probleem genoemd worden. De TS heeft een probleem, en laten we hem/haar helpen. Zonder gelijk de leverancier op scherp te stellen.

 

Micha


www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat mij er niet om om ze onder druk te zetten.

 

Ik wil weten hoe sterk ik juridisch sta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik de bedrijfs naamook wel verwijderen maar geen geen mogelijkheid om de post te veranderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag. Wie heeft mij mijn eerste kneus gegeven? Zelfs de TS wil de naam uit het bericht halen om een discussie te krijgen voor het oplossen van hem/haar probleem. Je bent het niet mij eens en dat is een reden voor een kneus???????????

 

Micha


www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er wordt kritisch gemodereerd op het noemen van namen als lastig na te gaan is of de klacht enige grond heeft. Dit forum is geen schandpaal of plek om ruzies te beslechten. Maar het is wel een prima middel om grote organisaties zoals Vodafone enige urgentie bij te brengen, zeker wanneer meer mensen hetzelfde probleem hebben. En als het slechts een enkele zeurpiet is, zijn hier legio mensen die kunnen bevestigen dat ze geen enkel probleem hebben. Vertrouw op het zelfreinigend vermogen van de gemeenschap.

 

Op het forum van 360.com al vele malen de kwestie aangedragen, maar helaas geen oplossing.

Ik blijk hier niet de enige te zijn want wereldwijd klagen er al meer dan 10.000 mensen.

Op meerdere fora wordt steen en been geklaagd.

 

Link eens naar een paar bronnen... ;)


Got spare time, join Amazon Prime :smiling-face-with-sunglasses:  and watch Stan & Ollie! (meer gratis films)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tienduizenden klachten is zo te zien overdreven. Vodafone onderkent het probleem inmiddels.

 

We hebben een aantal problemen vastgesteld met de bruikbaarheid van de e-maildienst op de Samsung H1 en M1 toestellen. We testen momenteel een nieuwe software release op beide toestellen.

 

(oh, een kneusje meer of minder deert me niet - je kan niet altijd iedereen te vriend houden) :P


Got spare time, join Amazon Prime :smiling-face-with-sunglasses:  and watch Stan & Ollie! (meer gratis films)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar ipv kneusjes uitdelen gaat er iemand de TS ook helpen met haar probleem?

 

Micha


www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste stap is juist: je hebt vodafone in gebreke gesteld, inclusief termijn. Als ze daar niet aan voldoen, sta jij in je recht de (buitengerechtelijke) ontbinding van de overeenkomst in te roepen.

 

Je doet er verstandig aan die ontbinding aangetekend met handtekening retour of per fax met ontvangstbewijs in ter roepen en ook de telefoon terug te zenden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je --Eindelijk antwoord op mijn vraag.

 

 

Leuk dat iemand een link zet naar het forum van "puntje, puntje" (zal de naam maar niet meer gebruiken)

 

Hier staat veel meer ellende van alle gebruikers.

 

http://forum.vodafone360.com/nl/postst1076_Vodafone-360--Rapidly-becoming-a-big-dissapointment.aspx

http://forum.vodafone360.com/nl/postst1002_Vodafone-we-want-answers-and-we-want-them-now.aspx

http://forum.vodafone360.com/nl/postst1065_2500-people-on-here-seeking-help.aspx

 

Dit is een forum waar alle Europeanen zitten.

 

Er is ook nog ergens een forum in Amerika waarvan ik de link zo snel niet kan vinden waar dezelfde problemen heersen.

Dus een aantal van 10.000 klanten die problemen hebben is wel reeel......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Let op: het laatste bericht in het topic waar je op wilt reageren is meer dan zes maanden oud. Onnodig oude topics omhoog halen wordt niet altijd gewaardeerd, maar natuurlijk mag je nog wel op oude topics reageren.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Bring your business plan to a higher level!

    All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

    • Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

  • Who's Online

    Er zijn 11 leden online en 367 gasten

    (See full list)    
  • Ondernemersplein



EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept