Ik heb in november mijn contract verlengd voor 24 maanden.
Met deze verlenging heb ik een nieuwe telefoon gekregen.
Ik had al een telefoon uit gezocht maar na 2 uur heeft de verkoper mij omgepraat dat dit DE TELFOON was die ik moest nemen.(Vodafone 360) Mijn telefoon MOEST beschikken over email en daar was deze telefoon zeer geschikt over.(kon mijn oude telefoon ook)
De email functie heeft het maar 3 dagen gedaan en is er toen mee gestopt. Er blijken wat probleempjes te zijn met hun 360.com systeem. Dit systeem verwerkt alle emails.
De synchronisatie verloopt niet goed.
Ik ben dagelijks onderweg dus toegang tot mijn mail is belangrijk voor me.
Inmiddels kan ik nu al 2 maand geen email ontvangen en versturen.Een aantal klanten van me zijn al enigsinds geirriteerd omdat ik niet snel genoeg reageer(ivm met service contract)
Op het forum van 360.com al vele malen de kwestie aangedragen, maar helaas geen oplossing.
Ik blijk hier niet de enige te zijn want wereldwijd klagen er al meer dan 10.000 mensen.
Op meerdere fora wordt steen en been geklaagd.
Ik heb een brief naar Vodafone gestuurd dan ik binnen een week een oplossing wil. Als dat niet gebeurt dan wil ik per direct mijn contract ontbinden.
Dit moet kunnen volgens mij op basis van artikel 4.4van hun algemene voorwaarden.
Lees hieronder.
Partijen kunnen een Overeenkomst te allen tijde ontbinden met behoud van recht op schadevergoeding, indien de andere partij in de nakoming van één of meer van de overeengekomen verplichtingen tekort schiet en in verzuim verkeert
Nu komt het........
Ze geven aan dat het systeem wat problemen heeft en er druk aan wordt gewerkt om het goed te krijgen. HET VOORTIJDIG BE-EINDIGEN VAN HET CONTRACT IS NIET MOGLIJK
Zij zeggen dat dit dus niet kan. ???
Volgens mij komen ze hun beloofde dienst niet na en verzuimen het nu al 2 maanden lang op te lossen.
Is hier een juridisch iemand die mij hier antwoordt op kan geven.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Prefab
Prefab
Hallo,
Ik ben in een verhitte discussie met Vodafone.
Hier even een voor geschiedenis..
Ik heb in november mijn contract verlengd voor 24 maanden.
Met deze verlenging heb ik een nieuwe telefoon gekregen.
Ik had al een telefoon uit gezocht maar na 2 uur heeft de verkoper mij omgepraat dat dit DE TELFOON was die ik moest nemen.(Vodafone 360) Mijn telefoon MOEST beschikken over email en daar was deze telefoon zeer geschikt over.(kon mijn oude telefoon ook)
De email functie heeft het maar 3 dagen gedaan en is er toen mee gestopt. Er blijken wat probleempjes te zijn met hun 360.com systeem. Dit systeem verwerkt alle emails.
De synchronisatie verloopt niet goed.
Ik ben dagelijks onderweg dus toegang tot mijn mail is belangrijk voor me.
Inmiddels kan ik nu al 2 maand geen email ontvangen en versturen.Een aantal klanten van me zijn al enigsinds geirriteerd omdat ik niet snel genoeg reageer(ivm met service contract)
Op het forum van 360.com al vele malen de kwestie aangedragen, maar helaas geen oplossing.
Ik blijk hier niet de enige te zijn want wereldwijd klagen er al meer dan 10.000 mensen.
Op meerdere fora wordt steen en been geklaagd.
Ik heb een brief naar Vodafone gestuurd dan ik binnen een week een oplossing wil. Als dat niet gebeurt dan wil ik per direct mijn contract ontbinden.
Dit moet kunnen volgens mij op basis van artikel 4.4van hun algemene voorwaarden.
Lees hieronder.
Partijen kunnen een Overeenkomst te allen tijde ontbinden met behoud van recht op schadevergoeding, indien de andere partij in de nakoming van één of meer van de overeengekomen verplichtingen tekort schiet en in verzuim verkeert
Nu komt het........
Ze geven aan dat het systeem wat problemen heeft en er druk aan wordt gewerkt om het goed te krijgen. HET VOORTIJDIG BE-EINDIGEN VAN HET CONTRACT IS NIET MOGLIJK
Zij zeggen dat dit dus niet kan. ???
Volgens mij komen ze hun beloofde dienst niet na en verzuimen het nu al 2 maanden lang op te lossen.
Is hier een juridisch iemand die mij hier antwoordt op kan geven.
Want dit gaat mij klanten kosten. :'( >:(
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25089-be-eindigen-contract-voor-einddatum-ivm-met-niet-nakomen-beloofde-dienst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag