• 0

Be-eindigen contract voor einddatum ivm met niet nakomen beloofde dienst

Hallo,

 

Ik ben in een verhitte discussie met Vodafone.

Hier even een voor geschiedenis..

 

Ik heb in november mijn contract verlengd voor 24 maanden.

Met deze verlenging heb ik een nieuwe telefoon gekregen.

Ik had al een telefoon uit gezocht maar na 2 uur heeft de verkoper mij omgepraat dat dit DE TELFOON was die ik moest nemen.(Vodafone 360) Mijn telefoon MOEST beschikken over email en daar was deze telefoon zeer geschikt over.(kon mijn oude telefoon ook)

 

De email functie heeft het maar 3 dagen gedaan en is er toen mee gestopt. Er blijken wat probleempjes te zijn met hun 360.com systeem. Dit systeem verwerkt alle emails.

De synchronisatie verloopt niet goed.

 

Ik ben dagelijks onderweg dus toegang tot mijn mail is belangrijk voor me.

Inmiddels kan ik nu al 2 maand geen email ontvangen en versturen.Een aantal klanten van me zijn al enigsinds geirriteerd omdat ik niet snel genoeg reageer(ivm met service contract)

 

Op het forum van 360.com al vele malen de kwestie aangedragen, maar helaas geen oplossing.

Ik blijk hier niet de enige te zijn want wereldwijd klagen er al meer dan 10.000 mensen.

Op meerdere fora wordt steen en been geklaagd.

 

Ik heb een brief naar Vodafone gestuurd dan ik binnen een week een oplossing wil. Als dat niet gebeurt dan wil ik per direct mijn contract ontbinden.

Dit moet kunnen volgens mij op basis van artikel 4.4van hun algemene voorwaarden.

Lees hieronder.

 

Partijen kunnen een Overeenkomst te allen tijde ontbinden met behoud van recht op schadevergoeding, indien de andere partij in de nakoming van één of meer van de overeengekomen verplichtingen tekort schiet en in verzuim verkeert

 

Nu komt het........

 

Ze geven aan dat het systeem wat problemen heeft en er druk aan wordt gewerkt om het goed te krijgen. HET VOORTIJDIG BE-EINDIGEN VAN HET CONTRACT IS NIET MOGLIJK

Zij zeggen dat dit dus niet kan. ???

 

Volgens mij komen ze hun beloofde dienst niet na en verzuimen het nu al 2 maanden lang op te lossen.

 

Is hier een juridisch iemand die mij hier antwoordt op kan geven.

Want dit gaat mij klanten kosten. :'( >:(

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • -1

Is het echt nodig om de naam van de partij (zo vaak) te gebruiken? Is dit nodig om een antwoord te zoeken voor het probleem?

 

Micha

 

Doet het toestel alleen geen email of gaat het helemaal niet online?

 

Is het eerste geval zou je in de tussentijd kunnen kiezen voor een webmail oplossing of kijken naar alternatieven ipv het 360 systeem. Jij moet als ondernemer verder, en misschien ben je voor je dienstverlening minder afhankelijk als dat je denkt?

 

Ik ben geen jurist dus daar kan ik je niet helpen. Maar ik heb zelf geleerd dat je eigen alternatieven moet creeren. Het is wel een vervelend en frustrerend probleem en ik voel met je mee.

 

Ik heb zelf bij de start van mijn onderneming een huurhuis moeten aanhouden a 800 euro per maand omdat een partij zich niet hield aan de afspraken. Dus ik snap je frustratie.

 

Micha

 

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 1

Kunnen we dat niet beter laten bij sites als kassa en radar. Naar mijn weten is dit geen site om online druk te creëren bij andere ondernemers. Ik heb wel meer topics gesloten/gemod zien worden dat partijen bij naam met een individueel probleem genoemd worden. De TS heeft een probleem, en laten we hem/haar helpen. Zonder gelijk de leverancier op scherp te stellen.

 

Micha

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • -2

Vraag. Wie heeft mij mijn eerste kneus gegeven? Zelfs de TS wil de naam uit het bericht halen om een discussie te krijgen voor het oplossen van hem/haar probleem. Je bent het niet mij eens en dat is een reden voor een kneus???????????

 

Micha

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 0

Er wordt kritisch gemodereerd op het noemen van namen als lastig na te gaan is of de klacht enige grond heeft. Dit forum is geen schandpaal of plek om ruzies te beslechten. Maar het is wel een prima middel om grote organisaties zoals Vodafone enige urgentie bij te brengen, zeker wanneer meer mensen hetzelfde probleem hebben. En als het slechts een enkele zeurpiet is, zijn hier legio mensen die kunnen bevestigen dat ze geen enkel probleem hebben. Vertrouw op het zelfreinigend vermogen van de gemeenschap.

 

Op het forum van 360.com al vele malen de kwestie aangedragen, maar helaas geen oplossing.

Ik blijk hier niet de enige te zijn want wereldwijd klagen er al meer dan 10.000 mensen.

Op meerdere fora wordt steen en been geklaagd.

 

Link eens naar een paar bronnen... ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

 

Tienduizenden klachten is zo te zien overdreven. Vodafone onderkent het probleem inmiddels.

 

We hebben een aantal problemen vastgesteld met de bruikbaarheid van de e-maildienst op de Samsung H1 en M1 toestellen. We testen momenteel een nieuwe software release op beide toestellen.

 

(oh, een kneusje meer of minder deert me niet - je kan niet altijd iedereen te vriend houden) :P

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 2

Maar ipv kneusjes uitdelen gaat er iemand de TS ook helpen met haar probleem?

 

Micha

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 0
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

De eerste stap is juist: je hebt vodafone in gebreke gesteld, inclusief termijn. Als ze daar niet aan voldoen, sta jij in je recht de (buitengerechtelijke) ontbinding van de overeenkomst in te roepen.

 

Je doet er verstandig aan die ontbinding aangetekend met handtekening retour of per fax met ontvangstbewijs in ter roepen en ook de telefoon terug te zenden.

Link naar reactie
  • 0

Dank je --Eindelijk antwoord op mijn vraag.

 

 

Leuk dat iemand een link zet naar het forum van "puntje, puntje" (zal de naam maar niet meer gebruiken)

 

Hier staat veel meer ellende van alle gebruikers.

 

http://forum.vodafone360.com/nl/postst1076_Vodafone-360--Rapidly-becoming-a-big-dissapointment.aspx

http://forum.vodafone360.com/nl/postst1002_Vodafone-we-want-answers-and-we-want-them-now.aspx

http://forum.vodafone360.com/nl/postst1065_2500-people-on-here-seeking-help.aspx

 

Dit is een forum waar alle Europeanen zitten.

 

Er is ook nog ergens een forum in Amerika waarvan ik de link zo snel niet kan vinden waar dezelfde problemen heersen.

Dus een aantal van 10.000 klanten die problemen hebben is wel reeel......

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 238 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.