Leon_F Geplaatst: 18 november 2003 Geplaatst: 18 november 2003 Leon_F Senior 65 0 Voor een juridisch onderzoek waar ik momenteel mee bezig ben, ben ik op zoek naar informatie omtrent de nieuwe wet personenvennootschappen. Wie kan mij daar aan helpen? Winners forget they're in the race. They just love to run. Link naar reactie
0 OuweSpais Geplaatst: 18 november 2003 Geplaatst: 18 november 2003 OuweSpais Newbee 1 0 Misschien kun je een kijkje nemen op http://wetten.overheid.nl. Misschien staat die nieuwe wet er ook wel bij. Succes! Link naar reactie
0 ExTax! Geplaatst: 20 november 2003 Geplaatst: 20 november 2003 ExTax! Legend 749 21 Da's eigenlijk heel erg eenvoudig.... Alles wat je nodig hebt staat in de parlementaire geschiedenis.... www.overheid.nl/op ... Zie attachment over de wijze waarop je moet zoeken. Je kan ook nog op de site van het Ministerie van Justitie kijken... Suc6 Personenvennootschap.pdf Link naar reactie
0 Leon_F Geplaatst: 24 november 2003 Auteur Geplaatst: 24 november 2003 Leon_F Senior 65 0 TOF MAN! Heel erg bedankt.!!! :D Winners forget they're in the race. They just love to run. Link naar reactie
Leon_F
Leon_F
Voor een juridisch onderzoek waar ik momenteel mee bezig ben, ben ik op zoek naar informatie omtrent de nieuwe wet personenvennootschappen.
Wie kan mij daar aan helpen?
Winners forget they're in the race. They just love to run.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag