Leon_F Geplaatst: 18 november 2003 Geplaatst: 18 november 2003 Leon_F Senior 65 0 Een kennis van mij uit Polen (advocaat) wil hier in Nederland een vestiging openen. Is dit wel mogelijk? Zo ja, hoe zit het dan met de belastingen? Winners forget they're in the race. They just love to run. Link naar reactie
0 R AOUL Geplaatst: 18 november 2003 Geplaatst: 18 november 2003 R AOUL Senior 52 0 Hij kan zich volgens mij hier niet vestigen als advocaat. Of hij moet personeel hebben die een beroepsvergunning hebben. Of hie moet een associatie aangaan met een zelfstandig beroepsuitoefenaar. Hij kan wel zelfstandig een juridisch advieskantoor inschrijven als nevenvestiging. Voorwaarde is dat hier een aanspreekpunt is en een bedrijfsplan, toegevoegde waarde, liefst in de vorm van een directe aanleiding. Maar dat kan klandizie van terzake doende uitzendbureau's e.d. al zijn. Voor beroepen als advocaat, accountant notarissen is men naar een europese standaard toe aan het werken. Meesters lokaal zouden dan in elk geval bachelor zijn elders in de EU en toekomstige EU landen. Daarvoor moet je naar een belangenclub, die weten dat meer specifiek groet raoul Link naar reactie
Leon_F
Leon_F
Een kennis van mij uit Polen (advocaat) wil hier in Nederland een vestiging openen.
Is dit wel mogelijk? Zo ja, hoe zit het dan met de belastingen?
Winners forget they're in the race. They just love to run.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag