Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zlata
Zlata
Beste forummers,
Enige tijd geleden stond ik met mijn zaak in strijkinstrumenten in het 'wat vinden jullie van...'
Toen kreeg ik van René Zonneveld de volgende tip:
"er is veel te vertellen over je website. Dat is al gebeurd en waarschijnlijk krijg je na mijn reactie nog veel meer adviezen. Maar misschien moet je ook even stilstaan bij deze vraag:
koopt iemand een viool online of komen ze liever naar je winkel om het instrument te voelen en te horen?
Nu mik je op beide. En dat maakt nogal wat uit voor de structuur van je site, je teksten en je afbeeldingen. Ik mis je focus. En daarmee twijfel ik ook of je wel met AdWords in de weer moet gaan. Toch niet (weer) zo'n bedrijf in de hand genomen dat je bovenaan plaatst zonder dat je daar wat aan overhoudt.....? Met jouw aanbod van je winkel en je lessen lijkt me regionaal werven namelijk veel logischer. Of gericht op muziekscholen. Dus als je AdWords inzet, zorg dan in ieder geval voor goede woordcombinaties, anders gooi je geld over de balk.
(maar dat is een communicatievraag, die moet je maar in de desbetreffende rubriek plaatsen. Ik zou het doen, als ik jou was!). "
En bij deze zet ik het in de desbetreffende rubriek.
Mijn concrete vraag: Denken jullie dat mijn website de doelgroep aanspreekt en ook duidelijk maakt dat ik vooral een winkel in Hilversum (weliswaar aan huis en op afspraak) ben, die een hoog serviceniveau biedt en dus niet een dozenschuifwebwinkel?
www.vioolspelen.nl
http://twitter.com/ZlataBrouwer
www.zlatabrouwer.com
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag