‘Bij ons in de BV’ zoekt pitchers met innovatief idee

Aanbevolen berichten

‘Bij ons in de BV’ zoekt pitchers met innovatief idee

 

Voor een tweede reeks uitzendingen zoekt het KRO-programma ‘Bij ons in de BV’ mensen met een goed idee, maar nog geen B.V. Heb jij een plan voor een nieuw bedrijf of een revolutionair product, pitch het dan via www.bijonsindebv.nl. Wellicht one minute of fame bij Jort Kelder in de uitzending om jouw idee te promoten.

 

Maak een filmpje van één minuut waarin je vertelt wie jij bent, wat je idee is, in welk stadium het verkeert, en wat er nog nodig is om jouw idee echt van de grond te krijgen. De allerbeste ideeën worden uitgenodigd voor een pitch op de catwalk. Promotie voor jouw idee voor een half miljoen kijkers inbegrepen! Alle ingestuurde pitches vind je terug op de website. Wil je ze beoordelen, word dan lid van het KRO-panel en geef je mening.

 

Link naar reactie

Beste Pitcher,

 

Er zijn honderden/duizenden artikelen over Idee pitchen geschreven in bladen, forums, blogs enz. Een Idee kan men niet beschermen. Mijn vraag is hoe beschermen jullie ideeen in de start-fase. Of moeten niet alleen hun deel aannemen wiens idee al in de fase van een pilot zit, dus een werkend iets.

Want het lijkt me geen goed idee om een idee zonder enige houvast publiekelijk tentoon te stellen. Investeerders vertikken het om een NDA te tekenen. En er lopen genoeg slimme/snelle jongens rond die een idee goed idee vinden en de middelen en netwerk hebben snel aan de slag te gaan.

Link naar reactie

Hoi allemaal,

 

Ik heb net contact gehad met de redactie, en voor het nieuwe programma zoeken ze weer ondernemers die net als mij hun product presenteren. Ze vroegen mij of ik nog mensen kende met goede ideeen, en daar is HL natuurlijk de plek voor ;).

 

Als je mee wil doen kan je je aanmelden met een filmpje op www.bijonsindebv.nl. Voor mij was het heel nuttig, wij waren net bezig met de introductie van ons product en het heeft veel bekendheid opgeleverd. Sowieso heel veel webbezoek en mensen die direct een (proef)abonnement namen, maar ook komen andere partijen nu bij ons langs om samen te praten over nieuwe mogelijkheden, omdat ze ons gezien hebben op TV.

 

Mocht je nog specifieke vragen hebben dan kan dat natuurlijk via PM of mail, ik vind het leuk om ondernemers aan wat media aandacht te helpen...

 

Arthur

 

ps.: het is wel de bedoeling dat je een leuk en nieuw product presenteert, niet puur om reclame te maken (dat jij goedkoper en beter bent dan je concurrenten).

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie

Ik heb mijn idee over mijn bordwarmhouder 'de platelli' ingestuurd. Daarna volgde een telefoongesprek waarin ik wat over mezelf moest vertellen en mijn pitch moest doen. Even later kreeg ik te horen dat ik geselecteerd ben om op 15 maart mijn pitch op TV te komen doen. Een fantastische kans, om mijn product - in ontwikkeling - (met patent) een boost te geven. Ik ben heel benieuwd wat het me gaat brengen.

Link naar reactie

Wij zijn ook door "bij ons in de bv" uitgenodigd om een pitch te doen met de Tiller. De uitzending is op 29maart. Ik denk dat Arthur Tolsma een balletje opgegooid heeft.

Nu nog een goede Pitch oefenen. Ik denk dat ik dat maar ga doen op de Technishow in de jaarbeurs deze week. Daar komen genoeg geinterresseerden denk ik. (9 t/m 12 maart) We hebben daar een stand in hal 12 nummer c150. Komt er nog een HLer naar toe?

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Als je mee wil doen kan je je aanmelden met een filmpje op www.bijonsindebv.nl

 

...............................

 

ps.: het is wel de bedoeling dat je een leuk en nieuw product presenteert, niet puur om reclame te maken (dat jij goedkoper en beter bent dan je concurrenten).

 

Heb je nog geen eigen video-pitch? Dan is deelname aan deze workshop zeker een aanrrader!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Heb je nog geen eigen video-pitch? Dan is deelname aan deze workshop zeker een aanrrader!

 

link aangepast, werkte niet meer: https://www.higherlevel.nl/extra/agenda/view/5485,

 

daarnaast hier wat voorbeeld elevator pitches, uit de workshop van 31/3, waaronder die van Platelli!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Jammer dat dit programma niet meer bestaat. Voor toekomstig ondernemers een kans om door te breken.

Zeker nu alle subsidieregelingen zijn dichtgedraaid zou een nieuwe start van 'Bij ons in de BV" een welkome aanvulling zijn voor de newbies in ondernemersland met goede ideeen. Een staatsbijdrage is zeker geen weggegooid geld. Ik kan de regering verzekeren dat het werkt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 292 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.