Het klinkt als de ideale tool om uit te vinden wat nu echt werkt.
Zijn er hier mensen die dit al gebruiken?
Werkt het echt goed? En is het een beetje makkelijk toe te passen?
Zelf ben ik namelijk niet zo technisch en ik vind het moeilijk te doorgronden hoe het nu echt werkt en hoeveel tijd en werk het mij kost om dit te doen. Ik zou namelijk best eens willen spelen met verschillende knop-opties om te zien wat de beste lay out is en welke knop nu de meeste conversie oplevert maar snap niet goed hoe ik dat kan doen met de optimizer..
Is er misschien iemand die in jip en janneke taal dat wat kan verduidelijken?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Karen Dam
Karen Dam
Hallo allemaal,
Ik kom de laatste tijd vaak als tip de Google Website Optimizer tegen.
Het klinkt als de ideale tool om uit te vinden wat nu echt werkt.
Zijn er hier mensen die dit al gebruiken?
Werkt het echt goed? En is het een beetje makkelijk toe te passen?
Zelf ben ik namelijk niet zo technisch en ik vind het moeilijk te doorgronden hoe het nu echt werkt en hoeveel tijd en werk het mij kost om dit te doen. Ik zou namelijk best eens willen spelen met verschillende knop-opties om te zien wat de beste lay out is en welke knop nu de meeste conversie oplevert maar snap niet goed hoe ik dat kan doen met de optimizer..
Is er misschien iemand die in jip en janneke taal dat wat kan verduidelijken?
Alvast bedankt!
Karen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25197-google-website-optimizer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag