• 0

eigen kinderkledinglijn

Hoi,

 

Ik ben moeder van 2 kids,sinds 3 jaar ontwerp ik kinderkleding met

sucses.(voor vrienden en kennissen).

Nu word er regelmatig gezegd dat ik een eigen lijn moet beginnen.Nu is dat ook

een grote wens van mij maar hoe en waar vind ik een producent voor het maken van mij eigen lijn.

 

Advies,tips bring it on.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Er zijn kleding / mode beurzen. Als je je ontwerp daar kan tentoonstellen wellicht je orders binnen kan slepen. Mocht je deze zelf willen gaan verkopen in een winkeltje, dan in een grote stad vestigen en goed promoten, via website, kinderactiviteiten aan deelnemen op scholen en andere soorten.

 

Ik ga van uit omdat je kleine kinderen heb de laatste optie je voorbij laat schieten. Ook kan je gevestigde warenhuizen aanschrijven en boetieks binnen lopen. Een investering zal dit zeker vereisten.

 

Succes

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Ik ben moeder van 2 kids,sinds 3 jaar ontwerp ik kinderkleding met

sucses.(voor vrienden en kennissen).

Nu word er regelmatig gezegd dat ik een eigen lijn moet beginnen.Nu is dat ook

een grote wens van mij maar hoe en waar vind ik een fabrikant voor het maken van mij eigen lijn.

 

Advies,tips bring it on.

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Ik ben moeder van 2 kids,sinds 3 jaar ontwerp ik kinderkleding met

sucses.(voor vrienden en kennissen).

Nu word er regelmatig gezegd dat ik een eigen lijn moet beginnen.Nu is dat ook

een grote wens van mij maar hoe en waar vind ik een fabrikant voor het maken van mij eigen lijn.

 

Advies,tips bring it on.

 

 

Ik neem aan dat je wel iets wilde schrijven nu je jezelf quote. Klik gewoon op reageren en laat de quote voor wat het is.

 

groet

Joost

HL admin

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0

little brat of lekker belangrijk.

 

;D

 

Ik zat ook nog wat te denken over een welgemeend goed advies, maar kon niet zo snel ergens op komen. Ik realiseerde me dat dat kwam omdat jouw vraag (voor mij dan) wat te algemeen was. Wat is namelijk wat je precies wilt, zie je het als een uit de hand gelopen hobby? Of ben je klaar voor dé grote uitdaging? Maar toen bedacht ik me dat je waarschijnlijk klein wilt/moet beginnen, niet te veel risico, geen grote investeringen. Misschien kan je dan een (professioneel) naaiatelier overwegen om mee te starten. Wordt het toch dé uitdaging en ben je een eind gegroeid, dan kan je denken aan uitbesteden in lage(re) lonenlanden (Oostblok) en als 't echt groot wordt Azië.

 

Ik kwam deze als eerste tegen bij een google search op "naaiatelier"; http://www.naaiatelier-angela.nl/html/productie.html, zo zullen er vast nog een hoop zijn.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik realiseerde me dat dat kwam omdat jouw vraag (voor mij dan) wat te algemeen was.

 

Dat is ook wat ik vind, vandaar dat ik eerst maar eens een opmerking plaatste om te zien wat voor reactie er zou komen.

Ik heb zelf een jaar of 6 geleden ook op kleine schaal producten laten maken in een naaiatelier. Ik heb dus al eens met dit bijltje gehakt.

Daarom ben ik het ook met Karci eens dat het zou helpen als je wat duidelijker zou zijn over je ambities en je kennisniveau op het gebied van ondernemen. Want met alle respect, wat zelfgemaakte kleding verkopen binnen de familiekring is toch iets anders als (kleinschalig) produceren voor kledingwinkels of andere verkoopmethoden.

In deze tijd hebben veel (kinder)mode merken het moeilijk, vorig jaar zijn er een aantal op de fles gegaan die men nu weer probeert te reanimeren.

Wil je iets doen in die markt dan zul je je toch ergens in moeten onderscheiden.

Link naar reactie
  • 0

Wederom bedankt voor alle adviezen die binnenstromen.

Ik ben inderdaad mischien wat onduidelijk geweest.

Ik ben styliste en sinds 2.5 jaar personal shopper.Ik zit niet

zelf achter een naaimachine mijn kleertjes te naaien jammer genoeg voor mij.

Ik ben gewoon opzoek naar iemand die mij kan inlichten over fabricanten.

 

 

Nogmaals bedankt ;D

Link naar reactie
  • 0

Ik heb ooit een offerte opgevraagd bij http://naaiatelier.nl/index-1.html een nederlands bedrijf dat fabriceert in Polen. Kleine investering voor een groter aantal. Misschien kan je hier een aantal kledingstukken laten maken en dan bv op een beurs gaan staan om te kijken of het aanslaat.

Elke jaar is de kleine fabriek in Amsterdam en daar staan alle kinderkledingmerken. Of huur een stand op de jongegezinnen of negenmaanden beurs en kijk hoe de consument op je artikelen reageert.

 

www.interieurinspiratie.nl de website voor inspiratie en praktisch advies voor inrichting van uw babykamer, kinderkamer, woonkamer of tuin.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 300 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.