• 0

Podium Verhuur Haaglanden

Omschrijving van je concept:

Al enkele jaren verhuren wij podium delen aan collega bedrijven en scholen.

Omdat wij hier meer omzet uit willen halen hebben wij besloten een aparte tak binnen het bedrijf voor op te richten.

Bij een aparte tak, waar zoveel informatie over te geven is hoort n mijn ogen ook een website.

 

Wij richtten ons eerst alleen op bedrijven en scholen, maar willen ons nu ook richten op particulieren en bandjes. De podia die wij voor hun gaan leveren zullen welliswaar kleiner zijn, maar ik denk dat hier toch nog een goede markt ligt.

 

Het adres van de website is: www.podiumverhuurhaaglanden.nl

 

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik ben lang bezig geweest met de teksten, alles is door mijzelf geschreven. De layout heb ik zelf gemaakt en hoewel ik best tevreden ben met het eindresultaat denk ik dat er best wel dingen verbeterd kunnen worden.

 

Ik ben lang bezig geweest met het indelen van de site (de verschillende pagina's). Met dit als uiteindelijke resultaat. Op deze manier leek het mij het meest overzichtelijk.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

De uitdaging is om uiteindelijk mensen ervan te kunnen overtuigen dat het financieel aantrekkelijker is om het podiujm bijons te huren. Bij bieden kwaliteit, service en een lage prijs.

 

Een podium huren vanuit een andere stad kan aardig in de papieren lopen, omdat vervoerskosten een hoge kostenpost is. Een kostenpost waar vaak nietveel over wordt geschreven bij concurrenten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Het doel was niet zozeer om een uniek concept te maken, maar meer aan te geven dat je wel degelijk een podium kan huren in onze regio. En dat dit nog voordelig kan ook.

 

Uiteindelijk is de site ook een grote informatie bron geworden met betrekking tot het merk dat wij gebruiken.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat mensen kunnen aangeven welke informatie er mist of welke informatie totaal overbodig is.

 

Ik vind het schrijven van teksten altijd erg moeilijk, dus wellicht dat mensen kunne aangeven wanneer teksten niet echt lopen.

 

Advies en commentaar over het uiterlijk en dan met name de indeling is ook van harte welkom.

 

Tot slot ben ik nog hard aan het nadenken over een ander extra domein. Deze is erg lang. alle ideeen zijn weer welkom.

 

Alvast bedankt allemaal.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ziet er al zeer goed uit!

 

Een paar puntjes:

 

Ik zou van de banner bovenaan een link maken i.p.v. alleen de tekst en ik zou de target=_blank weghalen, vervelend als je meerdere schermen van één website hebt.

Verkoop->mogelijkheden staat "Via het 2de linkermenu kunt u...." beetje onduidelijk, misschien makkelijker om meteen te linken naar soorten podia.

Algemene voorwaarden bijvoegen

Informatie -> certificaten eterne link =eXterne link

Link naar reactie
  • 0

Ziet er al zeer goed uit!

 

Dank je wel

 

Een paar puntjes:

 

Ik zou van de banner bovenaan een link maken i.p.v. alleen de tekst en ik zou de target=_blank weghalen, vervelend als je meerdere schermen van één website hebt.

target weggehaald.

Ik ga eens uitzoeken hoe ik die link erachter zet, want het staat in een css. Ik heb al geprobeerd een link rond om de div te zetten maar dat werkkt niet. wordt vervolgd..

 

Verkoop->mogelijkheden staat "Via het 2de linkermenu kunt u...." beetje onduidelijk, misschien makkelijker om meteen te linken naar soorten podia.

Begrijp het probleem Ik ga eens nadenken over een oplossing, meteen linken naar soort zie ik niet zo zitten, misschien kan ik een inleidende pagina maken oid.

 

Algemene voorwaarden bijvoegen

Deze wordt deze week nagekeken en eventueel aangevuld. Dan komt hij online. Bewust nog geen link geplaatst,

 

Informatie -> certificaten eterne link =eXterne link

Done

 

Bedankt voor de hulp, ik ga met de ander punten nog even aan de slag.

Link naar reactie
  • 2
2 a4tjes vol.....

 

Wat mij betreft hadden het ook 3 a4tjes vol mogen zijn ;-)

 

Belofte maakt schuld. Ik weet niet of ik volledig ben, maar deze vielen mij in elk geval op:

 

Home page: podiumverhuurbedrijf is m.i. één woord

Pagina "Informatie": Prolyte maakt de sterkste en meest veelzijdige ...

Pagina "Informatie": denk hierbij bijvoorbeeld aan ...

Algemeen: podiumdelen (één woord)

Pagina "Verhuur": één (accentjes andere kant op)

Pagina "Verkoop": Wij leveren elk podium ...

Pagina "Verkoop": van het merk Stage DEX van de Prolyte. en kunnen ...

Pagina "Verkoop": ligt de levertijd nu tussen de 2 en 6 weken of tussen de 2 en 4 weken?

Pagina "Verkoop": speciaal voor u op maat ...

Pagina "Podium Soorten": je menukeuze heet "Soorten podia" dus zou ik de pagina ook zo noemen (podiumsoorten is overigens één woord) (geldt ook voor andere combinaties van menukeuzes en paginanamen)

Pagina "Podium Soorten": die wij kunnen leveren, waaronder ...

Pagina "Podium Soorten": voor binnen- en buitengebruik ("buiten gebruik" is iets heel anders ... )

Pagina "Podium Soorten": bullet teksten allemaal met of zonder hoofdletter beginnen en consistent afsluiten (nu staat er soms een punt en soms niet, je zou ze bijvoorbeeld kunnen afsluiten met een puntkomma en de laatste met een punt)

Pagina "Podium Soorten": binnengebruik (één woord)

Pagina "Podium Soorten": antisliplaag (één woord)

Pagina "Podium Soorten": punt weg in 3e bullet bij "Top line topping"

Pagina "Podium Soorten": hier schrijf je "deks" en elders "decks"

Pagina "Podium Formaten": gebruik consistent al dan niet spaties in de afmetingen (nu soms wel en soms niet)

Pagina "Podium Formaten": ik vind het heel verwarrend dat de linkerdelen rechts staan en de rechterdelen links

Pagina "Podium Poten": podiumpoten is m.i. één woord (idem telescooppoten, drumpodium)

Pagina "Podium Poten": van het podiumdeel kunt benutten ...

Pagina "Podium Poten": doppen aan de onderkant ...

Pagina "Podium Poten": om verzakking te voorkomen

Pagina "Leuningen": schroefdraad (één woord)

Pagina "Leuningen": op de pagina over 30kg leuningen zie ik het laatste plaatje niet

Pagina "Leuningen": op de pagina over 100kg leuningen ontbreekt de punt na de eerste zin

Pagina "Leuningen": op de pagina over 100kg leuningen: worden gemonteerd bovenop de Stage decks (?)

Pagina "Accessoires": "Het laatste _ ..." begrijp ik niet helemaal

Pagina "Accessoires": volgens de hoogst mogelijke ...

Pagina "Accessoires": maar verbindt de podiumdelen ...

Pagina "Accessoires": Deze connector verbindt podiumdelen ...

Pagina "Accessoires": Leg to Leg clamp / Leg to Leg 4 clamp: verbinding en versteviging ...

Pagina "Accessoires": Dex to Dex clamp: bovenstaande staande ...

Pagina "Accessoires": Curtain Profile: Behalve ... klittenband ... bevestiging ... ondersteboven (één woord) ...

Pagina "Accessoires": Curtain Profile: het woord "een" uit de link "een toe board" halen

Algemeen: ik zou afstappen van "men" en consistent "u" gebruiken

Algemeen: podiumdelen (één woord)

 

Succes en groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Heel erg bedankt. Toch nog wat vraagjes:

 

Pagina "Verkoop": ligt de levertijd nu tussen de 2 en 6 weken of tussen de 2 en 4 weken?

[/qoute]

Op maar gemaakte delen duren tot 6 weken en de standaard delen tot 4 weken. Ik had dit bij elkaar opgeteld (zie stukje eronder) Hoe zou ik dit duidelijk kunnen aangeven?

 

(podiumsoorten is overigens één woord) (geldt ook voor andere combinaties van menukeuzes en paginanamen)

Helemaal aangepast. Klopt het menu dan zo?

 

Pagina "Podium Soorten": punt weg in 3e bullet bij "Top line topping"

Deze kon ik niet vinden, maar misschien per ongeluk al eerder verwijderd.

 

Pagina "Accessoires": "Het laatste _ ..." begrijp ik niet helemaal

 

Ik vond dit zelf ook een moeilijk stukje om samen te voegen en toch duidelijk te houden.

Zo zit het:

 

SM-ACC-CON-03 = 015cm

SM-ACC-CON-04 = 035cm

SM-ACC-CON-05 = 085cm

SM-ACC-CON-06 = 135cm

SM-ACC-CON-07 = 185cm

SM-ACC-CON-08 = 600cm

 

Misschien moet ik het hele stukje uitleg over _ wel weghalen en het gewoon noteren zoals hierboven.

wat denk jij?

Link naar reactie
  • 0
Op maat gemaakte delen duren tot 6 weken en de standaard delen tot 4 weken. Ik had dit bij elkaar opgeteld (zie stukje eronder) Hoe zou ik dit duidelijk kunnen aangeven?

Het stukje onder "Levertijd" is duidelijk. Maar onder "Dealer" staat dat je bijna alle onderdelen uit voorraad kunt leveren en vervolgens lees ik "alle podiumdelen worden op bestelling geleverd". Die laatste zin klinkt alsof je dus zelf geen voorraad hebt. Dat vind ik dan tegenstrijdig met "uit voorraad" leveren. Want als je bijna alles op voorraad hebt, waarom kun je dan niet direct leveren?

 

 

Helemaal aangepast. Klopt het menu dan zo?

Wat mij betreft wel.

 

 

Deze kon ik niet vinden, maar misschien per ongeluk al eerder verwijderd.

Klopt nu. Maar bij "Basic Line topping" mag je "binnen- en buitengebruik" nog aanpassen.

 

 

Pagina "Accessoires": "Het laatste _ ..." begrijp ik niet helemaal

Als je in plaats van "Het laatste _" nu gewoon zet "Het laatste cijfer" dan is het toch wat je bedoelt? Ik snapte alleen het _ niet.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb toch maar de verlopige voorwaarden erop gezet en een mooie sitemap (al zeg ik het zelf).

 

Ik wil depunten nog in verschillende kleuren maken (in de kleuren van de site), maar met paint lukt het me niet, dus dit komt later als ik iets gevonden heb via google of wanneer ik een beter programma heb gevonden (suggesties zijn welkom)

Link naar reactie
  • 0

Leuke tools/uitleg

 

Change the background image for bullets

link

 

Dit was omdat ik je vraag verkeerd begrepen had, maar het is wel een leuke link

Kleuren achterhalen van andere websites

link

 

Micha

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 0

Ik heb inmiddels het hele script op fouten nagekeken zowel via the SGML Parser en HTML Tidy.

 

Nu kan ik zo'n plaatje erbij zetten dat alle pagina's gecontroleerd zijn en zonder fouten zijn. Maar heeft dit volgens jullie nou echt een toegevoegde waarde? Mijn klanten zijn volgens mij niet echt geinteresseerd in dit gegeven....

Link naar reactie
  • 0

Ik ben bezig met het aanpassen van mijn banner. Ik wil er een stukje tekst in plaatsen. Maar ik kom er niet uit met de kleur.

Ik heb zo'n beetje elke kleur tussen wit en zwart geprobeerd, maar elke keer heeft hij ergens anders ruzie mee.

Degene die ik nu heb is het minst storend, maar ben niet echt tevreden. Heeft iemand een beter idee?

Link naar reactie
  • 0

Ziet er toch al een stuk beter uit dan dat het was......

www.muscatmeijer.nl MUSCAT MEIJER Juristen biedt een compleet dienstenpakket aan ondernemers in het MKB. Wij buigen ons graag over uw juridische, fiscale en administratieve vraagstukken. U kunt daarbij rekenen op een professionele aanpak en creatieve oplossingen waar dat in uw belang is.

Link naar reactie
  • 0

Ik neem aan dat je het over het "onderdeel van ..." tekstje hebt? Kun je dat tekstje niet wat korter maken ("Onderdeel van J.C. Sound & Light") en dan meteen rechts van het eerste trapje laten beginnen? Volgens mij krijg je dan geen ruzie ...

Link naar reactie
  • 0

Ik wil geen ruzie met Bas, maar ik vond de oude plek beter ...

 

Het gevoel van het grote podium is voor mij nu verdwenen. Probeer eens om Podium Verhuur Haaglanden weer terug te zetten en dan het "onderdeel van" tekstje linksonder te plaatsen, uitgelijnd onder de "P".

Link naar reactie
  • 0

Ik ben een mooie update gemaakt voor de website. HEt bouwen ervan heeft mij een aantal weken gekost, maar het resultaat mag er zijn:

 

http://www.podiumverhuurhaaglanden.nl/verhuur

 

Het gaat hier om de onderste link.

 

Mijn vragen aan jullie zijn:

 

- Is de link duidelijk in wat je kan verwachten?

- is het stappen plan duidelijk?

- Voldoet het aan de verwachtingen?

- Mis je nog dingen?

- Wat zou je graag anders zien.

 

Alvast heel erg bedankt.

Link naar reactie
  • 0

Het kopje heet "Planning" maar daaronder lees ik niets over planning. Misschien is dat de reden waarom je met de tekst worstelt. Dat je voordelig bent staat al onder "Voordelig" dus hoeft hier niet nog een keer.

 

Misschien moet je een kopje "Werkwijze" maken en daar de tekst over advies en het maken van een tekening neerzetten. Daar kun je dan ook kwijt dat in overleg met de klant een planning wordt gemaakt voor het afleveren, opbouwen en afbreken.

 

Bij calamiteiten kun je trouwens inderdaad voor verassingen komen te staan, maar meestal zijn het gewoon verrassingen ... ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 210 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.