Eindelijk is het bijna zover... na dik 2 jaar als webshop beledigd te zijn door allerlei leverancier openen we nu door enig succes toch onze eigen showroom/winkel in dierenartikelen.
Half maart gaat dit gebeuren.. Dit wordt gedaan door een wethouder van onze gemeente.
Wat ik me eigenlijk afvraag: Rekent zo'n figuur erop dat er iets klaarstaat voor hem/haar? En zo ja: Wat dan ongeveer? Kan me namelijk ook voorstellen dat zo iemand niets mag aannemen ivm omkoping e.d.
Iemand die hier iets nuttigs over kan melden? Eigen ervaringen/ideeën?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Kluiven
Kluiven
Eindelijk is het bijna zover... na dik 2 jaar als webshop beledigd te zijn door allerlei leverancier openen we nu door enig succes toch onze eigen showroom/winkel in dierenartikelen.
Half maart gaat dit gebeuren.. Dit wordt gedaan door een wethouder van onze gemeente.
Wat ik me eigenlijk afvraag: Rekent zo'n figuur erop dat er iets klaarstaat voor hem/haar? En zo ja: Wat dan ongeveer? Kan me namelijk ook voorstellen dat zo iemand niets mag aannemen ivm omkoping e.d.
Iemand die hier iets nuttigs over kan melden? Eigen ervaringen/ideeën?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25263-opening-showroom-wat-geef-ik-de-ambtenaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag