• 0

Waar nog recht op qua subsidie o.i.d. ?

Hallo allemaal.

Zoals enkelen hier weten, ben ik half 2008 noodgedwongen gestopt met mijn bedrijf. Dit heeft me een jaar onderhandelen gekost met bank en crediteuren, maar uiteindelijk is er een positief crediteurenakkoord uit gekomen. Crediteuren afgelost, blut, maar niet failliet en geen WSNP !

 

Alles dus vrijwel ok.

 

Maar dan :

 

Recht op een uitkering heb je niet. Bijstand werd door alle regeltjes die er aan vasthangen, en onze geestelijke toestand toen, ten zeerste afgeraden door UWV (En het zou neerkomen op 122,00 geloof ik).

Alle toeslagen zijn herverherberekend, uitgekeerd, teruggevorderd enzovoorts.

Alsnog zijn er 2 lijken uit de kast gekomen, die per direct centen willen zien. (natuurlijk aangevochten, maar de kwestie is bijzonder moeilijk in deze situatie)

 

Dat is één.

 

Nu twee :

 

Ik ben nu (her)startend, maar mijn financiering is bij de bank afgekeurd door een BKR. 1 dingetje maar : de afboeking die de bank toentertijd gedaan heeft ivm het akkoord. Meer niet !

Bij gemeente / BBZ hoef ik niet aan te kloppen, want die zijn toen ook meegegaan in het akkoord, en ik verwacht hier dus niks van (niet geprobeerd eerlijk gezegd)

 

Heb nu een aanvraag ingediend bij Qredits. Dit is dus komende week nageltjes bijten en peentjes zweten…

 

Mocht dit nu ook geen doorgang vinden, heeft iemand nog tips, suggesties, subsidies hoe we de komende 3 maanden ons hoofd net boven water kunnen houden, totdat mijn bedrijf daadwerkelijk inkomsten genereert ?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 123 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.