1. In hoeverre is dit aftrekbaar van de belasting?
2. Zijn er ook regels aan wat ik sponsor? Dus moet het bv een sportvereniging zijn of kan ik ook een persoon sponsoren om zijn/haar sportprestaties aan te moedigen?
Even ter verduidelijking: Het gaat hier om een individuele sport (dus niet team sport), waar ik wellicht wat getalenteerde jonge sporters wil sponsoren om hun aan te moedigen. Je praat dan over 13/14 jarigen en het gaat ook maar om een paar honderd euro. Hoe zou ik dit fiscaal gezien dus het beste kunnen doen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
fvddungen
fvddungen
Hallo,
Ik heb een paar vraagjes over sponsoring:
1. In hoeverre is dit aftrekbaar van de belasting?
2. Zijn er ook regels aan wat ik sponsor? Dus moet het bv een sportvereniging zijn of kan ik ook een persoon sponsoren om zijn/haar sportprestaties aan te moedigen?
Even ter verduidelijking: Het gaat hier om een individuele sport (dus niet team sport), waar ik wellicht wat getalenteerde jonge sporters wil sponsoren om hun aan te moedigen. Je praat dan over 13/14 jarigen en het gaat ook maar om een paar honderd euro. Hoe zou ik dit fiscaal gezien dus het beste kunnen doen?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Frank
Zelfstandige loonslaaf
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25350-vraagjes-over-sponsoring/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag