• 0

Actuele iDEAL-banners en logo's

Beste HL-ers,

 

misschien plaats ik dit bericht niet direct in de juiste categorie (marketing&commercie is evenwel mogelijk), maar ik hoop dat de webshophouders en designers/ontwikkelaars onder jullie er wat aan hebben:

 

iDEAL-banners

 

iDEAL logo's

 

Maar al te vaak zie ik jonge webshops op HL getoond en beoordeeld worden met oude of slecht bewerkte logo's van banken en iDEAL. Dit is de enige, juiste bron voor actueel materiaal.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dergelijke linken worden toch gewoon via je ideal-provider aangeboden.

 

Het feit dat er shops zijn die het niet nodig vinden deze te gebruiken, geeft natuurlijk wel te denken.

Maar ik geloof niet dat je ze helpt door ze de juiste linken te geven... die hebben ze volgens mij wel. Of zouden ze in elk geval van hun betaling-provider moeten hebben gekregen.

 

Dergelijke linken staan in elk geval erg vaak in de berichten die ik van de bank krijg.

 

Vanwaar je topic hierover?

 

Karen

Link naar reactie
  • 0

Goedemorgen Karen,

 

ik heb het topic geopend, nadat ik zelf wat nieuws gelinkt had op een voorpagina en omdat misschien niet iedereen de standaardbron of actuele mogelijkheden kent. Zie het maar als service voor 'newbees and lazy-bones', als ik al te zeer een basistechniek onder de aandacht breng.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de moeite, maar ik moet toegeven dat je die eenvoudig zelf kunt opvragen. Ik vraag me wel af waar je kleine logootjes van banken zoal kan downloaden als er weer een nieuwe bank is die iDEAL betalingen ondersteunt. Ikzelf liep nog achter maar kwam vandaag de logo's bij KLM tegen toen ik wat boekte. Voor de geinteresseerden, ik heb het in .zip formaat toegevoegd. Zal wel weer een tijdje duren eer je een bank moet toevoegen aan het lijstje. ;)

banklogos.zip

Link naar reactie
  • 0

Als ik eerlijk ben vind ik 40 KB erg veel voor dit plaatje. Ik snap wel waarom het bewerkt wordt hoor. Ik put misschien nog uit een tijd waarin we rekening moesten houden met bezoekers met 56Kb verbindingen, maar hoe kleiner hoe beter blijft altijd gelden. Zonder kwaliteitsverlies is het aangehaalde plaatje gemakkelijk te verkleinen naar 6 Kb.

Ruby on Rails fanaat

Link naar reactie
  • 0

Jaap en Astron, technisch gesproken ben ik het natuurlijk met jullie eens. Ik verwijs alleen naar een officiële (link)bron, die op punten ook nog wel voor verbetering vatbaar is. Eens.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.