Heb een nieuw zitbankmechaniek/ meubelontwerp met een onderscheidende manier van relaxen. Zowel voor de consumenten markt als de kantoormarkt (semi publieke ruimte). Het NL octrooi centrum heeft een eerste onderzoek uitgevoerd en weet geen gelijkende mechanieken te vinden. Alles leuk en aardig, hoe nu verder? Eerste contact met meubelproducten onder geheimhouding zijn positief geweest.Ik heb geen financiele reserves meer, maar wil graag betrokken blijven bij het product. Wat zijn mijn opties?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
imnova
imnova
Heb een nieuw zitbankmechaniek/ meubelontwerp met een onderscheidende manier van relaxen. Zowel voor de consumenten markt als de kantoormarkt (semi publieke ruimte). Het NL octrooi centrum heeft een eerste onderzoek uitgevoerd en weet geen gelijkende mechanieken te vinden. Alles leuk en aardig, hoe nu verder? Eerste contact met meubelproducten onder geheimhouding zijn positief geweest.Ik heb geen financiele reserves meer, maar wil graag betrokken blijven bij het product. Wat zijn mijn opties?
Bij voorbaat dank.
Marcel.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25366-innovatief-zitmeubel-mechaniek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag