• 0

Uw mening over nieuwe advertentiesite

Omschrijving van je concept:

Mensen kunnen gratis advertenties zetten op www.damiun.nl, Wij adverteren voor hun en ze krijgen een gratis link naar een website of webshop waardoor ze meer bezoekers zullen krijgen en waarschijnlijk meer zullen verkopen. Na het plaatsen van een advertentie vragen we de mensen om een bedrag te doneren aan een van de goede doelen aangesloten bij ons. Het bedrag is volledig vrijwillig en aan de verkoper zelf.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

We hebben de website ontworpen, samenwerking aangegaan met goede doelen, de gehele website is geoptimaliseerd voor google. We geven persoonlijke ondersteuning aan adverteerders en weigeren lage kwaliteits advertenties.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Met de site hoop ik dat mensen met iets simpels en wat ze normaal ook doen iets goeds gaan doen. De prijzen van een marktplaats die 2 jaar geleden nog volledig gratis was en waar je tegenwoordig soms zelfs 35 euro per advertentie moet betalen vind ik niet normaal. Vooral niet omdat je advertentie binnen 1 dag op pagina 10 staat.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

damiun.nl is volledig gratis, ze krijgen een gratis link waar ze de bezoekers mee naar hun website kunnen trekken en zo kunnen besparen op de reclame kosten.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Hoe ik de promotie het beste kan aanpakken, richten op goede doelen of richten op gratis adverteren?

Wat vinden jullie van het concept, zullen jullie het gebruiken?

De layout van de site is niet typisch advertentiesite, dit heb ik express gedaan, was het een goede keus?

 

We hebben ook een optie waardoor mensen die meer dan 10 advertenties zetten meer gratis advertentieopties krijgen, in de hoopop groot-adverteerders, is dit wijs? (inkomsten van de advertentiesite zijn volledig uit reclame, dus niets uit advertenties)

 

 

Meer verkopen met uw webwinkel? Plaats gratis advertenties op www.Damiun.nl, PM mij en je maakt ze gratis top! of opvallend!

 

*- Happiness only real when shared. -*

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Een alternatief voor Marktplaats interessant? Ja, want marktplaats wordt gewoon duur om te adverteren als je enige respons wilt hebben. Zit ik dan op de zoveelste gratis site te wachten, nee er is genoeg aanbod.

 

Er zijn genoeg gratis sites ja, maar waarom is marktplaats dan nog steeds de nummer 1? (zeg niet de meeste bezoekers want marktplaats is kwa bezoekers nummer 3 in nederland. Speurders is nummer 1).

 

Voor mij denk ik dat het alleen zin heeft een nieuwe site in de markt te zetten voor specifieke doelgroepen waarvoor er nog geen tientallen andere alternatieven zijn.Als ik nu de site bekijkt wil je elke mogelijke doelgroep bedienen van dating tot handel waardoor je verdrinkt in de categorieen en mijn ervaring is dat dergelijke opgezette sites voor mij als adverteerder nauwelijks respons oplevert en doe nog niet eens de moeite om een advertentie plaatsen ook al kan het gratis.

Ik ben het hier niet helemaal mee eens, want als ik alleen naar een vriend van mij kijk, die keer vorige week voor een nieuwe subwoofer voor zijn auto op marktplaats, en hij was gisteren aan het surfen voor een hond omdat hij erover dacht eentje te nemen en hij wilde gewoon 'ff' vergelijken.

Als je dan allemaal sites hiervoor heb doe je dat niet, dan hou je de tel niet meer bij.

Als er gewoon een site is met veel rubrieken en een goede zoekoptie en je wilt een audi kopen, dan zoek je "audi" in in de zoekmachine op de site, dan krijg je allemaal gerichte advertenties. Dan heb je toch alleen maar dingen die uw interesse hebben?

Meer verkopen met uw webwinkel? Plaats gratis advertenties op www.Damiun.nl, PM mij en je maakt ze gratis top! of opvallend!

 

*- Happiness only real when shared. -*

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Als ik de website bezoek vallen mij een paar dingen op; Je krijgt heel veel informatie in een keer op je beeld, waarom doe je geen advertentie overzicht op de index? Dat is veel duidelijker voor de bezoekers.

 

Verder vind ik de kleuren wel mooi staan bij de website..

 

Onder aan de advertenties heb je een blok staan met iemand die de regels overtreed is dit niet handig als je dat aan degene via de email vertelt..? Of gewoon blokkeren...als hij doorgaat

 

Verder mis ik op de startpagina de prijs van het artikel / aangeboden product.

 

Dat waren even mijn tips die mij opvielen...

Kijk eens bij de concurrent(en) ( Marktplaats en Speurders etc )

 

 

Succes,

 

Nick van Beers

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste,

 

Als ik de website bezoek vallen mij een paar dingen op; Je krijgt heel veel informatie in een keer op je beeld, waarom doe je geen advertentie overzicht op de index? Dat is veel duidelijker voor de bezoekers.

Een rubriekengedeelte zoals tweedehands.net ofzo

 

Verder vind ik de kleuren wel mooi staan bij de website..

 

Onder aan de advertenties heb je een blok staan met iemand die de regels overtreed is dit niet handig als je dat aan degene via de email vertelt..? Of gewoon blokkeren...als hij doorgaat

Die persoon heeft al 117 accounts gehad, alle accounts worden geblokt maar hij maakt ze telkens opnieuw aan met een andere yahoo of live adres. Dus blokeren heeft geen nut en er is al iemand bijna opgelicht dus het leek mij de enigste mogenlijkheid.

 

Verder mis ik op de startpagina de prijs van het artikel / aangeboden product.

Inderdaad.... Nooit opgevalen...

 

Dat waren even mijn tips die mij opvielen...

Kijk eens bij de concurrent(en) ( Marktplaats en Speurders etc )

Zal ik doen, bedankt!

 

Meer verkopen met uw webwinkel? Plaats gratis advertenties op www.Damiun.nl, PM mij en je maakt ze gratis top! of opvallend!

 

*- Happiness only real when shared. -*

Link naar reactie
  • 0
Zal een IP ban niet helpen? En zorgen dat ze niet via een proxy kunnen surfen.

Ik had inderdaad ook al aan een ipban gedacht, maar toen dacht ik ook dat hij dan met een proxy het kunnen bezoeken. En als je proxy bezoeken blokkeert blokkeer je ook mensen op hun mobiel, iphone en met mobiel internet.. Dus dat kan ook niet

Meer verkopen met uw webwinkel? Plaats gratis advertenties op www.Damiun.nl, PM mij en je maakt ze gratis top! of opvallend!

 

*- Happiness only real when shared. -*

Link naar reactie
  • 0

Omdat de site enorm verbeterd moet worden, er moet enorm veel tijd in gestoken worden.

Dus ik heb een thread gestart over hoe ik sponsoren kon vinden, daar heb ik aardig wat negatieve "zakkevuller" commentaar gekregen.

 

Dus ik dacht ik zet hem te koop, want ik vind het idee wel goed, dus als ik geen sponsoren kan vinden kan ik de site niet goed genoeg verbeteren dat het nog een kans op slagen heeft, er er via het tekoop-thread iemand de site over wil nemen en er het idee wil doorzetten dan heb ik geen keus om dat te accepteren.

 

Ik wil niet dat de site en het idee, want ik heb echt wel hele mooie berichten binnen gekregen door de site, verlloren gaat omdat ik 1.500 euro te kort heb.

 

Ik wil wel een ding duidelijk zeggen: Ik wil er het liefst mee door gaan!

Meer verkopen met uw webwinkel? Plaats gratis advertenties op www.Damiun.nl, PM mij en je maakt ze gratis top! of opvallend!

 

*- Happiness only real when shared. -*

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 184 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.