• 0

Aftrek verrekenbare verliezen uit verleden.

Hallo, ik ben hier nieuw heb wel meteen een vraag.

Ik geef inkomsten aan in overige inkomsten(ben afbouwend)samen met partner.

Ik heb ondernemer verlies uit verleden,in 2008 kon ik het gewoon aan vinken in program.

Het werd meteen verrekend met heffingskortingen (te betalen 0)voldoende afdracht partner.

Nu vink ik het aan in 2009 en tot mijn verbazing gebeurd er niets,(tebetalen)komt er uit, ook met voldoende afdracht partner.

De verrekenbare verliezen heb ik van de belasting op papier gekregen.(2006)

Wat kan ik hier aan doen.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Er zijn diverse mogelijkheden waar dit in zou kunnen zitten, het wordt dan meer een fishing expedition. Veel voorkomende situaties zijn:

- het programma heeft het nog niet doorgerekend. Probeer de aangifte verder in te vullen, tot aan het verzenden. Controleer dan nogmaals het overzicht. Loop het hele programma nog eens door (handmatig alle pagina's aanklikken en steeds onderaan op doorgaan/accepteren klikken).

- Er staat (inmiddels) geen vinkje meer bij verrekenbare verliezen, of het bedrag is niet (correct) of op de verkeerde plek ingevuld. Controleer het betreffende tabblad. Accepteer wijzigingen op de pagina.

- je kunt de betreffende verliezen niet verrekenen met de opgegeven inkomsten. Controleer de opgegeven inkomsten.

- Er zit een bug in het programma - raadpleeg de belastingdienst (heb ik nog niet gehoord, maar je weet het nooit).

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Link naar reactie
  • 0

Dank voor het mee denken .

Heb alles gedaan tot verzenden en alles is aan gevinkt.

Maar het wordt niet verrekend (ik vul het in daar waar het moet staan),heb wel ondekt dat het in algemeen belang wel wordt verrekend.(Weet ook dat het daar niet hoord)

Ik denk toch dat het bellen wordt met belasting.

Weet het anders ook niet meer.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.