• 0

The Galaxy Drive-In Show (website review)

Omschrijving van je concept:

Ik heb hier eerder op het forum al een stukje geschreven over ons concept.

 

Maar kort samen gevat heb ik met een aantal medewerkers een drive-in show, wat wil zeggen dat wij het licht, geluid en de dj leveren op allerlei feesten en partijen.

 

Ik ben de laatste tijd weer hard bezig om de draad van vroeger weer op te pakken, met als doel om weer 2 a 3 shows per week weg te zetten.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Naast diverse manieren van reclame maken hebben wij besloten om samen met Mediascape een nieuwe site te bouwen. Zij hebben voor de mooie layout gemaakt en wij hebben zelf ingevuld. Met het volgende resultaat:

 

www.galaxydrivein.nl

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

We hebben altijd al een redelijk aantal unieke bezoekers gehad, alleen op 1 of andere manier konden wij de mensen niet overtuigen om ons in te huren. Onze prijzen zijn marktconfor en de klanten zijn altijd tevreden, dus moest het wel aan de presentatie van de reclame liggen.

 

 

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik hoop dat ik met een duidelijke website met voldoende fotos en teksten mij kan onderscheiden.

A.s. zaterdag gaa we foto's maken van de verschillende set's die wij aanbieden, zodat het voor de bezoeker zo duidelijk mogelijk is wat hij/zij kan verwachten van ons.

 

Bovendien heb ik ervoor gezocht dat de site aan alle esen voldoet volgens the SGML Parser en HTML Tidy.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Naast de verandering van layout heb ik ook de teksten herschreven en meer call to action punten gemaakt.

 

Bovendien heb ik een speciale actie pagina gemaakt waar elke maand automatisch een nieuwe actie op komt.

Alleen deze pagina spreekt nog niet (als ik dat zo mag uitdrukken)

Het leeft niet en roept niet om actie.

 

Graag zou ik hier advies of tips over willen hebben.

 

Daarnaast vraag ik me af of bezoekers het boeiend vinden dat onze site aan de the SGML Parser en HTML Tidy normen voldoen.

 

Ook zou ik graag jullie eerste indruk willen weten, welke jullie krijgen als jullie de site voor het eerst zien. Ervaren jullie een wauw effect of juist niet.

 

En tot slot hoor ik ook graag wat jullie van het totaal vinden.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Die br / tags die je overal gebruikt, vanuit de database gegenereerd vermoed ik. Zorgt in ieder geval voor een behoorlijke hoeveelheid wit-ruimte tussen H3 kopjes en de tekst.

 

Overigens ben je nogal enthousiast geweest in het aanpassen van de linker en rechter marge, resultaat is dat je je site in IE6 nu effectief de nek om aan het draaien bent (double margin bug), beter is je padding voor de main div aan te passen, is nu 10 links en rechts, maak daar 50 van en maak de width van de div 80 smaller. Dan is ie in ieder geval in IE6 weer goed.

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie
  • 0

Aldoende leert men en dat is niet l#llig bedoeld. Herinner maar eens waar TS vandaan komt (oude site).

 

Wat me tenslotte opvalt, is dat je bedrijfsnaam ontbreekt boven de adresgegevens. Ik zou deze juist lekker stevig in beeld brengen, maar goed. En als allerlaatste tabellen (lijnen) definiëren in je stylesheet, zodat die verschillende sets ook keurig getoond worden.

 

GALAXY

Drive-In Show (in twee regels)

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.