Ik zou graag mijn diensten willen uitbreiden met het organiseren van feesten. Zo wil ik niet een club huren maar clubs benaderen en hun vertellen wat ik kan betekenen.
Ik dacht aan een hippe feestnaam, flyers en een website met coole graphics. Ik doe dan bijvoorbeeld de kaartverkoop (de club doet de drank en garderobe) en ik betaal de dj's/danseressen/flyers.
Hebben jullie feedback en/of advies? het is zeer welkom!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Raymond Cromzigt
Raymond Cromzigt
Hallo ondernemers,
Mijn naam is Raymond en ik verhuur mijzelf als pianist. Mijn website is http://www.thepianoplayer.nl/
Ik zou graag mijn diensten willen uitbreiden met het organiseren van feesten. Zo wil ik niet een club huren maar clubs benaderen en hun vertellen wat ik kan betekenen.
Ik dacht aan een hippe feestnaam, flyers en een website met coole graphics. Ik doe dan bijvoorbeeld de kaartverkoop (de club doet de drank en garderobe) en ik betaal de dj's/danseressen/flyers.
Hebben jullie feedback en/of advies? het is zeer welkom!
Raymond
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag