Ik hoop dat jullie me met het volgende probleem van antwoorden kunnen voorzien, want ik hoor overal andere verhalen. Ook een (direct) telefoonnummer van iemand bij de belastingdienst o.i.d. die me echt kan helpen is van harte welkom!
De situatie: ik moet een faktuur verzenden aan een Europese lobby-organisatie, gevestigd in Brussel. Welk BTW-tarief moet ik hanteren? En maakt het nog uit of men Belgisch is of Europees ('International Association') in dit geval, voor de vormvereisten van de faktuur? Het gaat om IT-diensten (niet producten), maakt dat nog uit?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jeroen Bakker
Jeroen Bakker
Ik hoop dat jullie me met het volgende probleem van antwoorden kunnen voorzien, want ik hoor overal andere verhalen. Ook een (direct) telefoonnummer van iemand bij de belastingdienst o.i.d. die me echt kan helpen is van harte welkom!
De situatie: ik moet een faktuur verzenden aan een Europese lobby-organisatie, gevestigd in Brussel. Welk BTW-tarief moet ik hanteren? En maakt het nog uit of men Belgisch is of Europees ('International Association') in dit geval, voor de vormvereisten van de faktuur? Het gaat om IT-diensten (niet producten), maakt dat nog uit?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2558-faktuur-aan-europese-organisatie-in-brussel/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag