• 0

Barcodeplaatsing op stellingen

Hallo,

 

Ik hoop dat jullie knappe koppen mij kunnen helpen. Ik heb vanalles afgezocht maar mijn antwoord niet kunnen vinden. Mss ben ik een beetje blond maar dan is dat maar zo.

ik moet kijken naar barcodes in het magazijn. nu worden hier nog geen barcodes gebruikt maar mijn vraag is dan bij een palletstelling van drie hoog waar moet je dan de locatiecode neerzetten met de barcode? neem aan dat je niet drie hoog kunt scannen? waar moet je die dan plaatsen?

 

alvast bedankt!

 

groetjes brenda

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

even googelen:

Voor aanduiding van de grondlocaties met hoger gestapelde pallets kwam Retrocard in aanmerking. Dit is een reflecterend materiaal voor het scannen op lange afstand. Door de reflectie van de metaaldeeltjes in dit materiaal wordt de scanafstand vergroot. Long rang scanners kunnen hierdoor de barcode op afstanden tot 10 meter herkennen. Deze barcodelabels zijn boven de locaties opgehangen.

De verschillende labels zijn kleurgecodeerd om de hoogte aan te geven. Wit betekent per laag scannen, geel per twee lagen en oranje per drie lagen. Bij de staanders zitten de drie kleuren op een lang label. Heel herkenbaar en dus duidelijk voor onze heftruckchauffeurs en orderverzamelaars

Link naar reactie
  • 1

allereerst bedankt voor enkele tips over hoe dit te doen!! kon er zelf niet helemaal uitkomen.

 

Meteen even een vraagje als moderator. In hoeverre is dit een ondernemersvraag?

 

een bedrijf is toch een onderneming? en ik zocht deze informatie omdat ik met barcodes ga werken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.