Flamewars en andere meuk...

Aanbevolen berichten

Een vrije vertaling van de term flamewar is een verhitte discussie over het Internet (ok, erg vrij, er zal vast en zeker ergens een betere omschrijving zijn)

 

Gelukkig hebben we daar hier (nog) weinig last van, iedereen is behulpzaam en ventileerd zijn/haar mening op eenzelfde manier als dat je dat face-to-face zou doen.

 

Ik hoop van harte dat we dit volhouden en dat we er aan blijven werken om elkaar op een gestructureerde en motiverende manier blijven ondersteunen.

 

De reden voor dit berichtje is een flamewar waar ik op usenet in verzeild ben geraakt. Ik vind dit erg vervelend want het verminderd mijn interesse om op usenet actief te zijn, en daardoor verminderd het mijn mogelijkheid om starters verder te ondersteunen.

Als je de discussie wilt volgen, hij vind plaats op nl.ondernemen . Ze hebben gedeeltelijk gelijk dat ik inderdaad higherlevel daar promoot. Ik denk echter dat ik dit altijd on-topic doe en daardoor dus mensen help ipv lastig val. Ik heb alleen geen zin meer om mijn mening daar te verdedigen en dat zal ik dus ook niet meer doen.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

hmm, heb het even gelezen en ik kan me voorstellen dat je dit niet erg waardeert.

Ik had zin om even positief te zijn daar, maar aan de andere kant is het natuurlijk zo dat iedereen op zijn eigen manier de zaken helder wil krijgen. voor de een betekend dat higherlevel en voor de ander is usenet wellicht een betere optie.

 

Het voordeel van Higherlevel vind ik dat er een duidelijke organisatie achter zit, dit komt professioneler over.

 

Laat je niet uit het veld slaan door bepaalde opmerkingen, doe wat je hart je ingeeft; jij hebt wat te melden en daar ga je voor!

 

Greetz,

Succes,

Tirza

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Mee eens dat iedereen zelf mag weten waar hij zich bevindt op het net, maar als je niet meer mensen mag ondersteunen en helpen en nl.ondernemen zichzelf daardoor voorop stelt, vraag ik me af wat het nut is van "netwerken" (met name in het kader van ondernemen).

Want ook wij zijn tegen het feit dat je het forum als reclame board gebruikt, maar adviseren is toch heel iets anders dan verkopen?

 

Ik ben dus tegen flamewar, als is het alleen al om het feit dat ik nu tegenover een zjachie zrski zit.

 

Kop :up: zrski je kan de site altijd nog hacken ? Alhoewel dit een spontane uitspraak van mij is, want ik ben tegen "zinloos geweld". Dus herstel mijn gedrag en zeg "laat ze lekker": gewoon niet meer terug reageren!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

of we gaan met z`n allen even positief doen bij nl ondernemen...

 

aan de andere kant;

..slechte reclame levert meer op dan goede, zeggen ze...

 

dus, gewoon doorgaan en laat ze maar kletsen, ze zijn het niet waard om op te reageren, ben benieuwd hoe ze als ondernemer zijn....

 

nog wat; Hoe kan je zjachie zijn als je een Vrolijk tegenover je hebt zitten ;D ;)

 

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie

Kweenie, hoor, maar ik krijg stellig de indruk dat jullie elkaar kennen.......... ;D ;D ;D ;D

sterker nog: ik heb zelfs het vermoeden dat ze tegenover elkaar achter de computer zitten en met elkaar communiceren via dit forum. :D

 

Alhoewel...'t is op dit forum nog niet zo van:

kopje koffie kermie?

Lekker! wolkje melk graag.

 

 

Over dat flamen:

Ze moeten niet zeuren (heb het niet gelezen) maar op de C!T kreeg je destijds ook al een paar mensen over je heen. Niet aan storen, zolang je de 'zegen' van de moderator hebt.

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Reafro: lees in "over het forum" wie zijn wij. Deze tekst lees is zelf dagelijks om er zeker van te zijn dat het inderdaad zrski is die tegenover me zit.

 

Maareh ... AOS: dankzij jou krijg ik nu WEL koffie !

 

Enneh zrski ... doe je morgen weer die kickeh broek aan? Neem je dan ook weer zelfgebakken taartjes mee? Vergeet je niet te pinnen voor je CD!

 

Gozzz best leuk zo met elkaar babbelen! Dus rest of the gang: maakt niet uit waar je zit, als het maar gezellig is en geen maandag is!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 243 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.