17 december: NeBIB Borrel

Aanbevolen berichten

Hierbij de uitnodiging:


 

Geachte ,

 

Traditiegetrouw geven wij jaarlijks gelegenheid aan onze goede relaties om elkaar te ontmoeten en van onze gastvrijheid te genieten. Met groot genoegen nodigen wij u dan ook uit om deel te nemen aan onze eindejaarsborrel. Het genoegen is onzerzijds helemaal groot, omdat, ondanks het zwakkere economisch klimaat en het geklaag, wij er met onze investors en ondernemers in geslaagd zijn veel meer firma’s aan de gang te krijgen dan verleden jaar.

 

De bijeenkomst wordt gehouden in onze garage in Breukelen en heeft een informeel karakter. Het begint om 15.30 uur en in hapjes en drankjes wordt als vanouds voorzien.

 

Voorafgaand aan de algemene bijeenkomst, bieden we geïnteresseerden de gelegenheid om een workshop te volgen van Albert Akkermans. Albert is partner bij de NeBIB en zal u op verrassende en inspirerende wijze bewust maken van een aantal doelgerichte verkooptechnieken. Dit onderwerp is bewust gekozen, omdat we merken dat veel ondernemers en investeerders behoefte hebben aan praktische trainingen die hun persoonlijke effectiviteit verbeteren. De workshops van Albert zijn erg de moeite waard. Als u deze workshop wilt meebeleven, vragen wij u zich zo spoedig mogelijk daarvoor aan te melden. De workshop begint om 13.30 uur.

 

Wilt u er bij zijn op de 17e, vul dan snel het onderstaande formulier in. Voor de workshop geldt: vol=vol.

 

Vriendelijke groeten,

 

 

 

Nils de Witte


( ) Ik kan er de 17e helaas niet bij zijn.

( ) Ik kom graag op jullie borrel op de 17e om 15.30

( ) Ik kom ook graag naar de workshop van Albert Akkermans om 13.30

 

Handtekening:

 

 

 

Deze brief graag terugfaxen aan: fax 0346-561154



 

In princiepe is de borrel alleen voor "vrienden", d.w.z.klanten, potentiele klanten of partijen waar we zaken mee doen. HL mods horen daar natuurlijk bij ;D De rest, die geen facturen van ons ontvangt maar wel wil komen moet mij even mailen. nils apestaartje higherlevel punt nl

 

Groeten,

Nils

 

PS de workshop is een aanrader 8)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 292 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.