• 0

Print adverteeraanbieding deadline vandaag?

Ik heb net een aanbod gekregen om voor een mooi bedrag te adverteren in een blad

met mijn doelgroep.

 

de oplage is zon 100.000, lezers volgens hun zon 5 keer meer.

om de kosten te kunnen dekken zou 0,0005 procent van die 100.000 lezers 1 product

bij me moeten kopen.

 

stel dat 1% van de lezers (1000) mn site bezoekt dan moet daarvan 0,05% iets bij me kopen.

minder dan een procent dus.

 

Het klinkt opzich Enorm haalbaar.. maar ik vraag me dit toch af.

Het is print media. je zit niet met een klik meteen op mn site.. wordt die ene pagina wel gelezen etc.

 

Ik heb nooit eerder met print geadverteerd maar door de mooie aanbieding en die lage % voor

gelijkspel spelen zie ik het wel zitten. De deadline is vandaag al.

 

Graag hoor ik wat anderen ervan denken.. of dit goed haalbaar zou zijn om mn kosten eruit te halen

naast de voordelen natuurlijk van naamsbekendheid etc.

 

Thnx!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

de oplage is 100.000 magazines.

 

blijkbaar sluit het afmaken vandaag en is t daarom ook cheaper.

 

alleen zat k net eens rond te kijken.

en ipv een blad met 100.000 lezers.. die t (misschien) 1 keer lezen en dan weggooien..

kan ik ook op de website adverteren voor minder geld en ben ik Elke keer te zien als

ze op die website komen. (unieke bezoekers maandelijks 90.000 )

 

en dan kun je wel meteen doorklikken naar mn site wat bij printmedia nog maar de vraag is.

dus ik denk nu dat ik het niet doe en wellicht ga voor adverteren via hun website.

Link naar reactie
  • 1

Ik zou niet zo snel een beslissing nemen, ken de druk van advertentieverkopers wel maar volgende maand gaat er ook weer een editie uit. Verder ligt de adverteerdersmarkt op z'n gat dus jij bent aan zet, niet zij.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 1

Hoi Evilmen,

 

Ik zou gaan voor online adverteren vooral in een goede Adwords campagne, ik weet niet of je daar ervaring mee hebt? Maar dat werkt zeer goed voor een klant heb ik een campagne opgezet en dat was een succes voor dat bedrijf.

 

Iedereen die Adsense op zijn website heeft staan in dezelfde categorie als jou website krijgt dan die advertentie te zien en dat lijkt mij wel een leuke kans.

 

Zo zien ook meer mensen je advertentie op verschillende websites! Of je kan opzoek gaan naar websites met veel bezoekers en dan kijken of je daar kunt adverteren i.p.v. Adwords.

 

Succes,

 

Nick van Beers

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Is het een gratis blad of een betaald blad? Staan er veel concurrenten van je in het blad?

Ikzelf (branche toerisme) heb geen goede ervaring meer met gedrukte media. Of je moet pagina groot kunnen adverteren, maar dat is onbetaalbaar. Jaren geleden was gedrukte media goed, maar er komt steeds minder respons op.

 

Als ik bijvoorbeeld kijk naar de rubrieksadvertenties in de telegraaf, het worden er steeds minder.

 

Ik besteed het vooral in google adwords. Hier kan je gericht adverteren, en je weet vrijwel zeker, dat die bezoekers op zoek zijn naar jou produkt.

Link naar reactie
  • 0

thnx.

Adwords ben ik redelijk bekend mee ja, ben GAP ;)

 

Ik heb lui weten te vinden die in een huidige uitgave zitten..

dus ik ga afwachten wat hun ervaring is.

Printmedia kan wel in de vaagheid blijven maar als diegene die adverteren

enigszins laten weten of het nut had.. dan is e-commerce daarbij gebaat.

 

Wel typisch.. willen ze je in dat blad en laten betalen mailen ze wel n paar keer

op een dag. En als het dan nee wordt, maar je nog wel wat vragen hebt zijn ze

ineens weg. Foute zaak vind ik.

 

Ik heb in elk geval voorlopig redelijk wat geld bespaard ;D

thnx!

Link naar reactie
  • 1

 

om de kosten te kunnen dekken zou 0,0005 procent van die 100.000 lezers 1 product

bij me moeten kopen.

 

stel dat 1% van de lezers (1000) mn site bezoekt dan moet daarvan 0,05% iets bij me kopen.

minder dan een procent dus.

 

 

Heb je aan een halve lezer al genoeg.

 

Als je zo rekent, moe je erg voorzichtig zijn voor je overeenkomsten aangaat.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Is het een gratis blad of een betaald blad? Staan er veel concurrenten van je in het blad?

Ikzelf (branche toerisme) heb geen goede ervaring meer met gedrukte media. Of je moet pagina groot kunnen adverteren, maar dat is onbetaalbaar. Jaren geleden was gedrukte media goed, maar er komt steeds minder respons op.

 

Als ik bijvoorbeeld kijk naar de rubrieksadvertenties in de telegraaf, het worden er steeds minder.

 

Ik besteed het vooral in google adwords. Hier kan je gericht adverteren, en je weet vrijwel zeker, dat die bezoekers op zoek zijn naar jou produkt.

 

Ik weet niet of dat zo zeer ligt aan de gedrukte media. Volgens mij zijn wij als consumenten of bedrijven (consumeren natuurlijk net zo goed) minder gevoelig voor reclame geworden, in welke zin dan ook. Het is dus veel lastiger om je doelgroep te bereiken.

Link naar reactie
  • 0

 

Ik weet niet of dat zo zeer ligt aan de gedrukte media. Volgens mij zijn wij als consumenten of bedrijven (consumeren natuurlijk net zo goed) minder gevoelig voor reclame geworden, in welke zin dan ook. Het is dus veel lastiger om je doelgroep te bereiken.

 

Dat lijkt mij toch niet gezien de hopeloze kwaliteit van de reclames. Het lijkt wel alsof reclames beter werken naar mate de reclame qua inhoud meer stupide is. Ik vrees juist die trend. Hoe dommer de reclame, hoe beter het blijft hangen bij het merendeel van de doelgroep (zie ook Sieneke).

 

Je kunt mij anders de reclames van de NEM met F. Bauer niet verklaren of de mislukte rijm: "het beste gewicht is even(ge)wicht" of de spannende thrillers van Opel, de manager van Itec die een papiertje oppakt en uitschreeuwt dat het niet dubbelzijdig geprint is (wat je niet kunt concluderen als je de volgende geprinte pagina niet hebt). Ach. Ik maak me druk om niets. Domme reclames zijn van alle tijd en gaan nooit meer weg. :'(

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.