• 0

Bizner - doorstartbank voor ondernemers?

Ik ben nieuw hier, en wist zo snel niet waar ik het topic het beste kon plaatsen. Ik zag dat hier meer topics over banken stonden, dus als hij niet goed staat hoor ik het vanzelf wel :).

 

Ik hoorde vandaag op de radio een reclame van Bizer, de nieuwe Internet Bank voor ondernemers. Op hun site staat dat het een onderdeel is van de Rabobank.

 

Zijn er hier toevallig al mensen met ervaringen met Bizner? Ik heb ze vanmiddag even aan de telefoon gehad, en het klonk op zich allemaal wel goed, alleen je kon je als Ltd niet aanmelden bij hun. Het moest een van de rechtsvormen zijn die op hun website vermeld stond...

 

Website: http://www.bizner.nl

 

[titel verduidelijkt - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Zo, vandaag de volgende stap in dit fraaie verhaal ontvangen:

De Rabobank wil Bizner klanten graag welkom heten en hen zo goed mogelijk van dienst zijn. Klanten van Bizner kunnen daarom binnenkort hun Bizner producten laten omzetten naar vergelijkbare producten van de Rabobank. Daarbij biedt de Rabobank een actiekorting: voor het Rabo Ondernemerspakket (zakelijke rekening, pinpas en internetbankieren) betalen Bizner klanten gedurende 2 jaar € 3 per maand inclusief veel gratis betalingsverkeer. Bij een overstap kunnen Bizner klanten bovendien hun Bizner betaalrekeningnummer(s) behouden bij de Rabobank.

 

Een voorwaarde voor een overstap naar de Rabobank is dat je je Bizner rekeningen actief voor je onderneming gebruikt. Op dit moment is dat niet het geval. Je kunt daarom nog niet met je Bizner producten en behoud van rekeningnummer(s) naar de Rabobank overstappen. Een overstap is mogelijk als je je rekeningen actief en zakelijk gebruikt.

 

Excuus voor het kicken van dit oude onderwerp maar ik wil graag even aanhaken op de quote van Peter hierboven.

 

Ik ben één van de klanten die van Bizner overgestapt is naar Rabobank. Daarbij is mij ook bovenstaand voorstel gedaan. Bij controle van mijn laatste nota zie ik dat er bedragen in rekening gebracht worden die niet conform die afspraak zijn.

 

Vandaag even gebeld en de medewerker zegt mij nu dat het starterspakket (zo heet het namelijk) alleen telt tot 2 jaar na inschrijving kvk. Waarop ik antwoord dat dit bij mij niet van toepassing is omdat ik een ex-bizner klant ben en dit pakket heb gekregen als compensatie voor de overstap....

 

Men weet van niets....... en gaan het uitzoeken. Wel vreemd dat de voorgaande nota's wel correct waren.

 

Iemand met een soortgelijke ervaring?

Link naar reactie
  • 0

Zo, vandaag de volgende stap in dit fraaie verhaal ontvangen:

De Rabobank wil Bizner klanten graag welkom heten en hen zo goed mogelijk van dienst zijn. Klanten van Bizner kunnen daarom binnenkort hun Bizner producten laten omzetten naar vergelijkbare producten van de Rabobank. Daarbij biedt de Rabobank een actiekorting: voor het Rabo Ondernemerspakket (zakelijke rekening, pinpas en internetbankieren) betalen Bizner klanten gedurende 2 jaar € 3 per maand inclusief veel gratis betalingsverkeer. Bij een overstap kunnen Bizner klanten bovendien hun Bizner betaalrekeningnummer(s) behouden bij de Rabobank.

 

Een voorwaarde voor een overstap naar de Rabobank is dat je je Bizner rekeningen actief voor je onderneming gebruikt. Op dit moment is dat niet het geval. Je kunt daarom nog niet met je Bizner producten en behoud van rekeningnummer(s) naar de Rabobank overstappen. Een overstap is mogelijk als je je rekeningen actief en zakelijk gebruikt.

 

Excuus voor het kicken van dit oude onderwerp maar ik wil graag even aanhaken op de quote van Peter hierboven.

 

Ik ben één van de klanten die van Bizner overgestapt is naar Rabobank. Daarbij is mij ook bovenstaand voorstel gedaan. Bij controle van mijn laatste nota zie ik dat er bedragen in rekening gebracht worden die niet conform die afspraak zijn.

 

Vandaag even gebeld en de medewerker zegt mij nu dat het starterspakket (zo heet het namelijk) alleen telt tot 2 jaar na inschrijving kvk. Waarop ik antwoord dat dit bij mij niet van toepassing is omdat ik een ex-bizner klant ben en dit pakket heb gekregen als compensatie voor de overstap....

 

Men weet van niets....... en gaan het uitzoeken. Wel vreemd dat de voorgaande nota's wel correct waren.

 

Iemand met een soortgelijke ervaring?

 

Nu je het zegt is dit volgens mij ook bij mij van toepassing! Volgens mij betaalde ik laatst de normale Rabobank tarieven in plaats van de Bizner tarieven. Goed dat je het opmerkt! Moet ik ook achteraan!

Aan het broeden op een nieuwe startup...

Link naar reactie
  • 0

Zo, vandaag de volgende stap in dit fraaie verhaal ontvangen:

De Rabobank wil Bizner klanten graag welkom heten en hen zo goed mogelijk van dienst zijn. Klanten van Bizner kunnen daarom binnenkort hun Bizner producten laten omzetten naar vergelijkbare producten van de Rabobank. Daarbij biedt de Rabobank een actiekorting: voor het Rabo Ondernemerspakket (zakelijke rekening, pinpas en internetbankieren) betalen Bizner klanten gedurende 2 jaar € 3 per maand inclusief veel gratis betalingsverkeer. Bij een overstap kunnen Bizner klanten bovendien hun Bizner betaalrekeningnummer(s) behouden bij de Rabobank.

 

Een voorwaarde voor een overstap naar de Rabobank is dat je je Bizner rekeningen actief voor je onderneming gebruikt. Op dit moment is dat niet het geval. Je kunt daarom nog niet met je Bizner producten en behoud van rekeningnummer(s) naar de Rabobank overstappen. Een overstap is mogelijk als je je rekeningen actief en zakelijk gebruikt.

 

Excuus voor het kicken van dit oude onderwerp maar ik wil graag even aanhaken op de quote van Peter hierboven.

 

Ik ben één van de klanten die van Bizner overgestapt is naar Rabobank. Daarbij is mij ook bovenstaand voorstel gedaan. Bij controle van mijn laatste nota zie ik dat er bedragen in rekening gebracht worden die niet conform die afspraak zijn.

 

Vandaag even gebeld en de medewerker zegt mij nu dat het starterspakket (zo heet het namelijk) alleen telt tot 2 jaar na inschrijving kvk. Waarop ik antwoord dat dit bij mij niet van toepassing is omdat ik een ex-bizner klant ben en dit pakket heb gekregen als compensatie voor de overstap....

 

Men weet van niets....... en gaan het uitzoeken. Wel vreemd dat de voorgaande nota's wel correct waren.

 

Iemand met een soortgelijke ervaring?

 

Nu je het zegt is dit volgens mij ook bij mij van toepassing! Volgens mij betaalde ik laatst de normale Rabobank tarieven in plaats van de Bizner tarieven. Goed dat je het opmerkt! Moet ik ook achteraan!

 

Wel verdraaid... zelfde verhaal hier. Dank voor de opmerkzaamheid!

www.greenmini.nl - Groene Apple Mac Mini hosting in een topklasse datacentrum - Voor de echte Apple-fanaat, maar ook voor de maatschappelijk betrokken ondernemer.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb zojuist zelf nog maar eens even gebeld met kantoor Terneuzen.

 

De gemaakte afspraak is inderdaad correct en nog steeds van toepassing en ze gaan alle nota's herberekenen en het verschil word terug gestort. Voor zover ik kan zien betreft het bij mij alleen de laatste nota (kwartaal 4, 2011) maar ze kijken de rest ook even na.

 

Moraal van het verhaal, een kritische blik op je facturen kan nooit geen kwaad. (kan me voorstellen dat er hier bij veel bedrijven stiekem toch wel wat geld 'verdwijnt'....)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.