• 0

HELP! Deadline advertorial Marie Claire!

Help, ik heb goed advies nodig! Wat baal ik er op het ogenblik van dat ik een eenmanszaak heb. Ik moet een beslissing nemen voor 5u vanmiddag en ben zojuist voor het blok gezet. Is er iemand die mij goed advies kan geven? Wat is er aan de hand:

 

Ik was een paar weken geleden benaderd of ik met Shop until u Drop mee wilde doen aan een webshop special voor de Grazia. Fantastisch natuurlijk, een hele eer en geweldige exposure! Nou werd ik zojuist gebeld door een collega van degene die mij had benaderd en nou blijkt er nogal wat mis te zijn gegaan in de communicatie. Onze mailtjes hebben elkaar gekruist, degene die mij had benaderd is ziek en heeft mij ook geen offerte gestuurd. Er is nogal wat veranderd want de webshop special is door de redactie helaas geannuleerd en nu hebben ze Shop until u Drop een plaatsje aangeboden voor een advertorial in de luxury special van de Marie Claire. Helemaal geweldig maar nou blijken daar aanzienlijke kosten aan te zitten, dat had ik niet verwacht voor een advertorial en hier wist ik dus ook niets van tot zojuist. Met korting voor alle ongemakken kost dit nu rond 700 euro. Dat is voor mij op dit moment eigenlijk niet op te brengen. Maar deze kans kan ik natuurlijk eigenlijk ook niet voorbij laten gaan. Dit blad heeft een oplage van 80.000!

 

Ik vermoed dat er niet al te veel verkopen uit zullen komen, mensen kunnen niet doorklikken in zo'n blad, het gaat meer om naamsbekendheid denk ik maar wellicht zou het weer andere deuren openen. Het probleem is gewoon dat ik voor het blok word gezet omdat de deadline vandaag is! Ik schiet helemaal in de stress, wat te doen!!! Wat is wijsheid? Misschien is het beter om deze keer voorbij te laten gaan en te hopen dat er een keer een kans komt die wat beter voorbereid is en wat normaler verloopt. Aan de andere kant wil ik deze exposure in dit prestigieuze blad natuulijk heel graag. Shop until u Drop in Marie Claire zou gewoon geweldig zijn!!!!

 

Ik hoop dat iemand een verstandig advies heeft! Alvast bedankt voor jullie tijd.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi,

 

Als je zelf al zegt dat je er eigenlijk geen geld voor hebt + dat je al denkt dat het je niks op gaat leveren dan zal ik zeggen: niet doen. Misschien kun je op papier de nadelen opschrijven, zal je in ieder geval rustig van worden lijkt me. Ik zat in in een soort gelijke situatie en heb het ook voorbij laten gaan.

 

En als het gaat om bladen waar je in kunt adverteren... deze mensen zijn heel goed om je onder druk te zetten. Met "speciale kortingen" en deadlines..

Link naar reactie
  • 0
Dit blad heeft een oplage van 80.000!

 

Ik vermoed dat er niet al te veel verkopen uit zullen komen, mensen kunnen niet doorklikken in zo'n blad, het gaat meer om naamsbekendheid denk ik maar wellicht zou het weer andere deuren openen.

 

Eens met Luc, daarnaast geef je hier al weer dat je ondanks de hoge oplage van 80.000 niet al te veel verkopen verwacht.

Als het je om naamsbekendheid te doen is, zul deze investering telkens weer terug moeten laten komen.

 

Stel jezelf de vraag wat je moet verkopen om je investeringen er uit te halen. Als dat nu nog niet rendabel is en je hebt die centen hard nodig kun je ze idd beter investeren in andere bladen of marketing denk ik.

 

Laat je niet gek maken door de mooie namen. Blijf nuchter denken, " what´s in it for me?"

 

suc6

ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 1

... zojuist voor het blok gezet...

... Er is nogal wat veranderd...

... maar nou blijken daar aanzienlijke kosten aan te zitten...

... Dat is voor mij op dit moment eigenlijk niet op te brengen...

... Ik vermoed dat er niet al te veel verkopen uit zullen komen,

mensen kunnen niet doorklikken in zo'n blad...

... Misschien is het beter om deze keer voorbij te laten gaan...

... Ik hoop dat iemand een verstandig advies heeft!...

 

Volgens mij heb je net jezelf dat verstandige advies al gegeven.

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Link naar reactie
  • 0

... Fantastisch natuurlijk, een hele eer en geweldige exposure! ...

...luxury special van de Marie Claire. Helemaal geweldig .....

.... Maar deze kans kan ik natuurlijk eigenlijk ook niet voorbij laten gaan....

.... Aan de andere kant wil ik deze exposure in dit prestigieuze blad natuulijk heel graag. Shop until u Drop in Marie Claire zou gewoon geweldig zijn!!!!...

 

doe ik de positieve samenvatting ;D

probeer nog wat meer af te dingen, en bepaal vooraf wat je maximumprijs is.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Jongens heel erg bedankt voor de feedback. Ik heb het afgeblazen. Heel fijn om het even te kunnen spiegelen met jullie. Ik liet me even gek maken door de gerenommeerde naam van dat blad maar kan mijn geld idd wel beter besteden op het moment.

 

Normaal gesproken probeer ik redactionele stukjes te krijgen en dan het liefst online maar omdat ik hiervoor benaderd was is dat wat anders gelopen.

 

Nogmaals een dikke thanks! groetjes Megan

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 117 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.