topics sluiten of verplaatsen?

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Nieuwe gebruikers weten vaak niet waar ze berichten moeten plaatsen. Als ze een oproep voor samenwerking of hulp plaatsen, wordt er vaak een reactie als de volgende op gegeven:

 

Hoi *********

 

Voor dit soort vragen/oproepen zijn de normale boards niet bedoeld

 

Zou je je oproep willen herplaatsen in de daarvoor bedoelde sectie vraag en aanbod?

 

Dit topic gaat op slot

 

********

 

Ik zou dan als administrator/moderator zelf voor de nieuwe gebruiker dit topic herplaatsen. Dit zou bij mij nog vriendelijker overkomen.

 

Ik vraag me af waarom dit nu niet gebeurt?

Link naar reactie

Maar daar ga ik me als buitenstaander niet in mengen.

 

Door die opmerking te plaatsen meng jij je al in de discussie die er rondom die vraag kan ontstaan.

 

Uit de forumregels

Zoek je een aanbieder, of heb je zelf iets aan te bieden? Om het forum niet helemaal onder te laten sneeuwen in allerlei gezocht!-berichten, is er Vraag&Aanbod. Je kunt in principe alles vragen of aanbieden, mits ondernemersgerelateerd. Bij het aanbieden geldt wel één belangrijke beperking: de zaken die je aanbiedt mogen niet behoren tot je standaard bedrijfsactiviteiten. Dus heb je een bureaustoel over of kantoorruimte voor een starter, perfect! Maar maak je websites en biedt je een website te koop aan, dan is dat tegen de regels. De geplaatste berichten blijven maximaal 3 maanden op het forum.

 

Overigens komen dit soort oproepen vaak met vlagen, zo heb je er een paar per week en zo kan het maanden duren voor een dergelijk vraag en aanbod onderwerp weer voorbij komt.

Link naar reactie

Naast dat het (op dit moment) technisch niet kan, is er nog een reden, en die is inhoudelijk: een bericht plaatsen op Vraag&Aanbod zorgt er vaak voor dat het bericht net wat anders gesteld wordt, omdat het dan om een advertentie gaat. Althans, dat hopen we, en dat bijvoorbeeld de prijs (of een prijsvoorstel) ook ingevuld wordt zodat het een completere advertentie wordt.

 

Overigens mag je als lid van Higherlevel.nl altijd meedenken en kritisch zijn, dat is juist welkom. Niet met elke suggestie wordt iets gedaan of kan iets gedaan worden, maar HL is ook van jou, dus meedenken mag zeker!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 203 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.