Kom in het bezit van je eigen video!

Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van deze vraag en de vele emails die ik al heb ontvangen:

 

1. kleding: trek iets aan waar je je prettig in voelt en wat representatief is voor jouw doelgroep. meestal dus iets wat je zou dragen als je voor het eerst naar die nieuwe potentiële klant gaat.

 

2. haar/make-up: ook hier geldt, als je toch al naar de kapper wou, doe het dan voorafgaand aan de opnamedag. make-up, niet te veel, maar wel zo dat je optimaal op de video komt.

 

3. inhoud: denk vooraf na over welke boodschap je kwijt wilt (de inhoud dus). de vorm leer je 's ochtend in de training.

 

4. je video wordt 60 seconden. denk dus na over de kern van je boodschap, en:

 

5. vermijd vakjargon. jip-en-janneke taal is ook weer niet nodig, maar iemand die nog niets van jou, je product of dienst weet, moet het kunnen snappen.

 

6. als je een fysiek product hebt, neem het dan mee, indien mogelijk. mail me anders een high-resolutie foto of tekening.

 

7. mail me voorafgaand ook je logo (high-resolutie, als doorschijnend PNG of bronformaat (EPS, AI, PSD).

 

 

No worries, iedereen kan het leren! daar hebben we de ochtend voor. 's middags maken we de opnames.

 

Tot dan!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Ik heb er zin in! Ga eens even goed nadenken hoe ik onze usp van CommGres congresbureau in 60 seconden krijg zonder in de turbo te gaan praten!

www.commgres.com Congressen, workshops, en beurzen met resultaat voor uw deelnemers en u! Wij sparren net zolang met u tot de inhoud werkelijk past bij uw doelgroep en weten het dan ook succesvol in de markt te zetten. Dus voldoende en de juiste deelnemers in de zaal! Die in hart+hoofd geraakt zijn!

Link naar reactie

Geweldig leuk intiatief Edo! Balen dat ik dan in Spanje zit maar had er graag bij willen zijn. Leuke uitkomst ook van wat we toen besproken hebben in Seats 2 Meet, zit er vaker tegenwoordig. Spread the word ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

31 maart is volgeboekt !

 

De eerstvolgende datum is maandag 26 april a.s.

Ook deze keer geldt een maximale deelname van 8 personen.

Geef in de agenda aan als je eraan deelneemt (d.m.v. knop "ik ga ook") en stuur een email naar edo@edovansanten.nl

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

De resultaten van de workshop van 31 maart 2010 zijn nu te zien!

8 Helden die na een intensieve ochtend stuk voor stuk een strakke elevator pitch voor de camera hebben neergezet.

 

Je kan de elevator pitch video's hier zien.

 

 

De volgende workhop en opnamedag is maandag 26 april 2010. Ook deze keer geldt een maximale deelname van 8 personen.

Als je mee wil doen, geef in de agenda aan als je eraan deelneemt (d.m.v. knop "ik ga ook") en stuur een email naar edo@edovansanten.nl

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

De resultaten van de workshop van 31 maart 2010 zijn nu te zien!

8 Helden die na een intensieve ochtend stuk voor stuk een strakke elevator pitch voor de camera hebben neergezet.

 

Je kan de elevator pitch video's hier zien.

 

 

De volgende workhop en opnamedag is maandag 26 april 2010. Ook deze keer geldt een maximale deelname van 8 personen.

Als je mee wil doen, geef in de agenda aan als je eraan deelneemt (d.m.v. knop "ik ga ook") en stuur een email naar edo@edovansanten.nl

 

Het blad Management Team schrijft binnenkort een artikel(tje) over deze workshop, dus een extra reden om mee te doen!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

niet iedereen heeft zich ook hier op HL aangemeld, sommigen hebben zich rechtstreeks bij mij aangemeld, zonder dat hier ook te doen.

er zijn nu nog twee plaatsen beschikbaar!

 

hier overigens het artikel in Management Team.

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Er zijn voor de elevator pitch workshop+video-opname van 31 mei nu vier aanmeldingen binnen.

Deze workshop wordt mede mogelijk gemaakt door Min.EZ/Higherlevel, dus grijp nu je kans.

Meld je aan, zodat je ook bij dit rijtje illustere helden komt.

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.