• 0

Kleren import USA

Beste mensen,

 

Ik ben van plan om kleren te gaan importeren en d.m.v. een e-shop te gaan verkopen. Heeft iemand enig idee hoe ik bijvoorbeeld in contact kan komen met een Amerikaan die mij wat meer kan gaan vertellen over de kledingmarkt in amerika.

 

Hartelijke groet,

 

Diederik

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Diederik,

 

 

Ben je zelf al eens in de USA geweest om er eens rond te kijken in warenhuizen en groothandels? De USA is wel een land van uitersten en verschillen niet alleen in mensen en mentaliteit.

 

In wat voor kleding ben je specifiek in bent geïnteresseerd en welke regio / regios heb je in gedachten?

 

Groet,

 

Klaas

 

Link naar reactie
  • 0

Beste klaas,

 

Bedankt voor je reactie. Ik ben zelf er al is geweest en de markt waar in ik geinteresseert ben is een markt die daar al veel meer leeft dan in Nederland. Het gaat om kleren met afwijkende maten. Denk aan bijv. zwangerschaps kleding, kleren voor mensen met overgewicht en lange broeken etc....

 

Ik heb contacten die in de zomer een aantal weken daarheen gaan, en ik zou hun graag wat gerichte locaties meewillen geven waar ze voor mij is even kunnen kijken, 1 van de 2 is mijn zaken partner. Ze gaan de west kust af dus die regio.

 

Mvg,

 

Diederik

Link naar reactie
  • 0

Hoi Diederik,

 

Beperk je de zoektocht tot de LA area of de hele southern CA area?

Aan de westkust zou je bijvoorbeeld contact kunnen zoeken met de mensen achter evogue (zitten in Stevenson Ranch, CA) om meer informatie over leveranciers te krijgen. Via Google kun je een lijst van clothing company's krijgen, gewoon bellen zou ik zeggen.

 

Ik heb via de site meetup wel eens contact gehad met Nederlandse ondernemers die wonen en werken in LA, ze zitten er dus wel. Een andere optie is bijvoorbeeld Linkedin.

 

Succes!

 

Klaas

Link naar reactie
  • -1

Of vwij kunnen inkopen voor je doen evt ?

 

Peter,

 

welkom op HL. Je plaatst in korte tijd 8 berichten waarvan een aantal gericht zijn op acquisitie/promotie. Ik verzoek je vriendelijk om onze huisregels te respecteren. Die heb je voor akkoord aangenomen bij je aanmelding. Handel daar aub naar.

 

Groet

Joost

 

HL admin

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 315 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.