Ik ga eind oktober starten met een eigen zaak in een online business. Ik had er aan gedacht om een soort dagboek bij te houden over mijn verhaal hoe het allemaal in zijn werk gaat en hoe het verloopt. Dit verhaal zou ik dan op enkele gerelateerde forums bijhouden.
Is dit een goed idee? Ik heb er mijn twijfels over omdat ik op deze manier wel onbekwaam kan overkomen wanneer ik vertel over enkele problemen of situaties die zich voordoen. Langs de andere kant kunnen klanten en concurrenten dit misschien wel juist interesant vinden. Zo kunnen ze ook zien op welke vlakken ik het wel heel profesioneel aanpak.
Kortom, zou dit idee mijn startend bedrijf meer kwaad dan goed doen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jaimes
Jaimes
Beste forumgangers,
Ik ga eind oktober starten met een eigen zaak in een online business. Ik had er aan gedacht om een soort dagboek bij te houden over mijn verhaal hoe het allemaal in zijn werk gaat en hoe het verloopt. Dit verhaal zou ik dan op enkele gerelateerde forums bijhouden.
Is dit een goed idee? Ik heb er mijn twijfels over omdat ik op deze manier wel onbekwaam kan overkomen wanneer ik vertel over enkele problemen of situaties die zich voordoen. Langs de andere kant kunnen klanten en concurrenten dit misschien wel juist interesant vinden. Zo kunnen ze ook zien op welke vlakken ik het wel heel profesioneel aanpak.
Kortom, zou dit idee mijn startend bedrijf meer kwaad dan goed doen?
Mvg,
Jaimes
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25722-dagboek-over-starten-bedrijf-bijhouden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag