Haal jij nuttige contacten uit dit forum?

Aanbevolen berichten

Hoi Mikky,

 

Je linkje werkte bij mij niet. Kan zijn dat ik momenteel op een oudere versie (volgens mij IE7), zit te werken.

 

De contacten zijn zeker nuttig. Iedereen is elkaar behulpzaam en samen kom je verder dan in je eentje.

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

 

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

 

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ja. De vraagstelling is natuurlijk "zakelijk" nuttig bedoeld?

 

Zo is de vraag wel bedoeld inderdaad. Maar het hoeft niet persé . Zo nu en dan hoor ik ook dat men sociale contacten overhoudt aan dit forum. Alhoewel deze dan wel weer indirect met het ondernemersaspect van dit forum te maken hebben.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Het is prettig een forum te hebben waar je nuttige discussies kunt volgen cq kennis kunt opdoen cq antwoorden op vragen kunt krijgen....als je dat met contacten bedoeld heeft het zeker nut hier actief te zijn.....

www.muscatmeijer.nl MUSCAT MEIJER Juristen biedt een compleet dienstenpakket aan ondernemers in het MKB. Wij buigen ons graag over uw juridische, fiscale en administratieve vraagstukken. U kunt daarbij rekenen op een professionele aanpak en creatieve oplossingen waar dat in uw belang is.

Link naar reactie

Toen ik voor het eerst op zakenreis naar China ging kreeg ik van Christine het mailadres van iemand die daar een eigen fabriek heeft. Van haar kreeg ik vervolgens een boek over handelswijzes in China. Behalve dat het erg nuttig was vond ik het ook erg leuk hoe mensen die je niet kent je zomaar helpen. :) Voor de rest is HL volgens mij vooral handig voor zakelijke dienstverleners. Als webwinkel zijnde is het meer tips uitwisselen dan dat je nuttige contacten opdoet.

Link naar reactie

Wij hebben ook vele klanten via het forum binnengehaald, of via contacten vanuit het forum. Zowel voor enkele startups die hier zelf als lid actief zijn hebben we veel gedaan, en daarnaast via contacten hier voor diverse ministeries, grote en kleinere commerciële organisaties, (semi-)overheden, eigenlijk best heel veel en heel breed. Daarnaast hebben we in de afgelopen tijd één informele joint venture en, op een totaal ander vlak, één gezamenlijke BV opgezet met andere bedrijven die we kennen via HL.

 

Contacten te over dus als je het echt commercieel ziet, nog los van de contacten die vooral inspiratie, kennisuitwisseling en reflectie hebben geboden en nog steeds bieden!

Link naar reactie

Zeker nuttig!

 

Omdat ik op het forum de expertise van mensen kan zien, verwijs ik sneller door. Bijvoorbeeld Joost Rietveld. Zijn pas een paar kleine dingetjes geweest maar er komt vast wel weer een moment dat er een fiscalist nodig is in een deal en dan is Joost de aangewezen persoon wat mij betreft. Kon nooit een fiscalist vinden waarmee ik snel kon schakelen en met Joost wel.

 

Daarnaast al een aantal waarderings- en overnameopdrachten voor en via HL'ers gedaan.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 194 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.