• 0

Heeft thuiswerker in loondienst ook belasting voordeel?

Hallo allemaal,

 

ook ik ben vrij nieuw op dit forum. Wel al veel gelezen over andere onderwerpen maar nu even dit.

 

Ik werk sinds 1-1-2009 van huis uit. Ik ben dus in loondienst en regel alles backoffice zaken via internet, mail en telefoon.

Ik maak dus weinig tot geen zakelijke kilometers en zo ja, dan kan ik deze declareren.

 

Mijn vraag is nu eigenlijk of ik als thuiswerker in loondienst ook kan genieten van bepaalde belastingvoordelen of heeft dat op mij helemaal geen betrekking omdat ik geen zelfstandige ondernemer ben? Ik werk daarbij ook nog parttime, officieel 24 uur maar meestal is dat dus meer. Misschien is het wel een onzinvraag maar ik ben toch benieuwd naar jullie reacties.

 

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dit zal waarschijnlijk gesloten worden omdat het geen ondernemersvraag is, maar ik antwoord toch maar even. Je kunt geen gebruik maken van belastingregelingen voor ondernemers. Je bent immers geen ondernemer. Thuiswerken in loondienst kan wel andere voordelen hebben, zo worden er voor thuiswerkers nogal eens laptops van de zaak aangeschaft bijvoorbeeld. Dat scheelt jou een investering. Belastingtechnisch verschil je echter niet van een "normale" werknemer in loondienst.

Ruby on Rails fanaat

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 241 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.