• 0

Lange pakketten verzenden

Wie weet een transporteur die in staat is om langwerpige pakketten te verzenden?

 

We krijgen veel aanvragen via onze webwinkel voor producten die qua afmetingen langer zijn dan UPS of TNT kunnen/willen verzenden. De pakketten max. 20 x 20cm breed en hoog, maar kunnen tot 5m lang zijn. UPS heeft moeite met alles boven de 300cm en TNT begint al bij 250cm te steigeren.

Gewicht is gewoon binnen de arbo-richtlijnen, niet extreem zwaar dus.

 

Tot nu toe laten we de orders lopen, omdat we ze niet af kunnen leveren bij de klant. Hier zouden we graag verandering in willen brengen. Iemand suggesties voor een transporteur?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wie weet een transporteur die in staat is om langwerpige pakketten te verzenden?

 

We krijgen veel aanvragen via onze webwinkel voor producten die qua afmetingen langer zijn dan UPS of TNT kunnen/willen verzenden. De pakketten max. 20 x 20cm breed en hoog, maar kunnen tot 5m lang zijn. UPS heeft moeite met alles boven de 300cm en TNT begint al bij 250cm te steigeren.

Gewicht is gewoon binnen de arbo-richtlijnen, niet extreem zwaar dus.

 

Tot nu toe laten we de orders lopen, omdat we ze niet af kunnen leveren bij de klant. Hier zouden we graag verandering in willen brengen. Iemand suggesties voor een transporteur?

 

Dat is inderdaad een goede vraag.

Zelf wil ik ladders opnemen in mijn webwinkel, maar ook hier is verzenden het probleem!

Link naar reactie
  • 0

Zou het niet handiger zijn eens wat koerriers te benaderen voor dit soort zendingen?

 

Het probleem met die lange pakketten is dat ze domweg niet passen in de gebruikelijke pakjesbezorg-busjes van tnt of ups... je hebt er een grote bus of vrachtwagen voor nodig. Op zich valt het me al mee dat ze tot 250 cm wel bezorgen, als je ze zo ziet rondkarren met die tnt wagentjes is dat nog best een prestatie ;)

Link naar reactie
  • 1

Tijdje terug had ik een soortgelijk probleem. Een koeriersdienst kon geen pakketten van 10 meter versturen, omdat zijn vrachtwagen maar 8 meter was. Toen heb ik dat opgelost door 2 meter van de tuinslang op te rollen. :)

 

 

(sorry, even geintje tussendoor)

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 177 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.