Dit forum moet meer sociale netwerkfunctie......

Aanbevolen berichten

Ja, omdat het één tot het ander kan en mag leiden, wat mij betreft. Wel zou ik de voorkeur geven aan een onderscheidende HL-eigen opzet van zo'n social network, dus iets wat je bij Linkedin, Xing, e.d. niet hebt.

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie

Volledig met Hans eens, alleen als de aanpak anders is dan de netwerksites die er al zijn........

www.muscatmeijer.nl MUSCAT MEIJER Juristen biedt een compleet dienstenpakket aan ondernemers in het MKB. Wij buigen ons graag over uw juridische, fiscale en administratieve vraagstukken. U kunt daarbij rekenen op een professionele aanpak en creatieve oplossingen waar dat in uw belang is.

Link naar reactie

Nee, wat mij betreft niet. Kwestie van schoenmaker blijf bij je leest in mijn ogen. De kans dat je straks 100 features hebt waarvan er slechts 3 daadwerkelijk veelvuldig gebruikt worden is erg groot, zeker omdat er op sociaal netwerkgebied voldoende alternatieven zijn (mn linkedin) die qua kwaliteit en breedte niet makkelijk te evenaren zijn. De focus zou eerder op verdieping dan op verbreding moeten liggen. Real life events zijn dan een veel meer voor de hand liggende optie.

Link naar reactie
Wat aardig zou zijn is een chat functie.

 

Volgens mij is dat er een tijd geleden geweest en gebruikte bijna niemand dat...

 

On-topic: nee, omdat HL zich in mijn ogen moet blijven richten op waar het sterk in is - een discussieforum voor ondernemers. Waarom zou je daar allerlei functionaliteit aan toe gaan proberen te voegen die andere websites, die daar jaren aan ontwikkeld hebben, al bieden?

Link naar reactie

Laten we HL nog meer een opzichzelf staand clubje worden......... nee toch.

 

HL heeft bij veel ondernemers al een beetje de naam van een apart clubje en daar ga je op deze wijze nog eens een schepje bovenop doen.

Als je b.v. kijk naar Hallo die heeft in korte tijd al 22.000 leden, het zal uiteraard meewerken dat de KvK er achter zit maar de open structuur helpt daar zeker ook aan mee.

Link naar reactie

HL heeft nu alles in één: het is een discussie/informatieforum voor (innovatieve) ondernemers. Door de - steeds groter wordende - groep vaste leden - zowel halers, brengers als discussieerders kunnen naar ieders behoefte contact met elkaar opnemen. Niet alleen met hulpvragen, maar ook voor allerhande andere, incl. sociale, contacten. Daarmee is het dus al een sociaal netwerk.

 

Door daar aparte functionaliteiten voor toe te voegen, ga je m.i. alleen maar drempels opwerpen voor mensen om daaraan deel te nemen. Je moet namelijk weer een stap extra zetten en mensen die dat niet doen, kunnen dan wel eens buiten de boot vallen. Wat hebben die mensen dan nog voor stimulans om iets te komen brengen? In de huidige opzet wordt iedereen die op HL post automatisch bij HL betrokken. Dat moet je niet kwijtraken.

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Link naar reactie

Grappig eigenlijk, we hebben niet eens goed gedefinieerd wat een sociale netwerkfunctie is, en blijkbaar al helemaal niet afgebakend in hoeverre HL al sociale netwerkfuncties vervult. Toch reagereren wij van 'wel meer functies' tot 'niet meer functies'. Kortom, HL is een netwerk, er is een hoeveelheid sociale gebeurtenissen (on-line en off-line) en dan toch komt deze vraag op over méér sociale netwerkfunctie, méér dan wat dan...?

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie

Indien "ja" :

De laatse jaren zien we on-line steeds meer sociale netwerken ontstaan. Vind je dat dit forum (naast connecties meer sociale functies aan moet bieden?.

 

Tja, wat is nu een daadwerkelijk on of of-line netwerk binnen HL ? De vaste en reguliere bezoekers verwijzen (al dan niet via PM) bepaalde vragen toch wel door naar hun contacten.

 

Ik vind de zg "connecties" weinig toegevoegde waarde hebben, eerlijk gezegd.

 

HL is m.i. al zo ontzettend sociaal, dat je er eigenlijk weinig meer aan kunt toe voegen.

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 191 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.