Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Johannes Regelink
Johannes Regelink
Dag allemaal,
Vanochtend om 8:00 werd ik door een aannemer gebeld of we met spoed langs kunnen komen. Zijn werk dreigde namelijk stil gelegd te worden vanwege beschermde flora en fauna. Uiteraard hebben we daar prioriteit aan gegeven en is mijn collega daar nu naar toe.
Toen dacht ik.... hier moeten vaker werk uitvoerenden mee zitten!
Dus wil ik hen een passende dienst aanbieden, namelijk dat we ook bereikbaar zijn via een spoednummer. Op dit (vaste) nummer is iedere werkdag van 7:00 (vroeg zijn is voor die aannemers van belang, die beginnen vroeg) tot 18:00 een adviseur bereikbaar is.
Dus komt natuurlijk de volgende vraag, hoe gaan we dit in de markt zetten. Ik heb een aantal dingen kunnen bedenken:
- Maken en opsturen van stickers met daarop het telefoonnummer. Deze sticker kunnen de uitvoerders in hun voertuig / agenda / telefoonboek plakken. Hiervoor moeten we natuurlijk wel adressen kopen bij KvK.
- Duidelijk op onze website plaatsen (uiteraard)
- Persbericht versturen (wanneer is het moment dat we deze het beste kunnen versturen?)
- Adverteren in vakbladen van aannemers. (Liefst uiteraard mee sturen van de stickers... maar dat zal wel erg prijzig worden)
Hebben jullie nog goede ideeën of tips hoe dit het beste uit te voeren?
Alvast bedankt!
Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag