Wow, Ik Heb Karma....lol

Aanbevolen berichten

;DWow ;DIk heb karma....leuk om te zien...Alleen, en dit vraag ik me al vanaf het begin dat ik hier rondhobbel; waar vind je info op HL hier over of profileer ik me nu als Echt Blond, haha ;D

Hilde

Thoughts are meant to live their own life and to be shared with others and cherished by millions

 

Hilde M.Makkinje

 

MissM@c LifeStylezz BV

info@LifeStylezz.nl

0649-058277

Link naar reactie

Ik heb je bericht even hierheen verplaats, omdat het niet een ondernemers kwestie is. Alleen op Higherlevel werken we met karma :P

 

Heel simpel:

Vind je het antwoord van iemand goed, beloon deze dan met een 'reus' (karma +1). Een slecht antwoord? Dan kan het een 'kneus' worden (karma -1). Je vind het reus/kneus verhaal onder het karma (behalve bij jezelf). Dus... laat je stem horen ;D

 

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Deze vond ik een reus waard. De spontaniteit straalt ervan af en het is een vraag waar volgens mij de meeste nieuwelingen mee worstelen...

 

Misschien dat een beetje uitleg op de HL-faq zinvol kan zijn. Zo moest ik zelf eerst honderd posts hebben voor ik iets van die sterren en titels ging snappen, lol

 

Oh ja, MissM@c, je haarkleur heeft hier volgens mij geen invloed. Ik heb bruin haar ;)

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

10X Guys,

 

W.b.t. Blond haar; Ik ben dus blond en het is ideaal je kan er alle kanten mee uit> intellegente opmerking>Ben blond maar nog niet zo dom

>opmerking Simplistisch VerB(l)ond: Ik ben Blond, wat verwacht je dan....hahaha.

 

Ik had al een dergelijk idee wat karma betreft; moet zeggen dat ik dat een leuk iniatitief vind>> spiritueel zonder zweverig te worden...heeft wel wat vind ik

 

Hilde

Thoughts are meant to live their own life and to be shared with others and cherished by millions

 

Hilde M.Makkinje

 

MissM@c LifeStylezz BV

info@LifeStylezz.nl

0649-058277

Link naar reactie

Eigenlijk jammer dat je niet kunt nagaan waar die laatste nieuwe karma vandaan kwam of waar je dat kneusje aan verdiend hebt. Ik stond een tijdlang op 11, toen ineens op 14 (een aantal werden meegedeeld, een aantal niet) en ineens weer op 12 (ja, over opleidingsniveau enzo) en nu weer op 13. Maar wie heeft me nou dat laatste steuntje in de rug gegeven? ???

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 196 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.